|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Høyttalere/ladestasjon til Ipod Nano?Datteren min har en Ipod Nano. Nå ønsker hun seg høyttalere til denne. Det hadde vært praktisk med noe der hun kan lade den samtidig som hun hører på musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Høyttalere/ladestasjon til Ipod Nano?Lillevenn har en iGhost som jeg tror er noe lignende. Den fungerer helt greit (høy nok lyd i massevis synes jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Høyttalere/ladestasjon til Ipod Nano?Vi kjøpte en veldig grei Ipod-ladestasjon/høyttaler på Lefdal i fjor. Den ble kjøpt uten innpakning (i et restehjørne). Den ser ut som en bøtte med høyttaler hele veien rundt og med håndtak slik at den er lett å bære med seg. Ipoden plasseres på toppen. Den har veldig bra lyd og er lett å bruke og å ta med seg rundt omkring. Vi bruker vår hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Høyttalere/ladestasjon til Ipod Nano?Vi har en fra Logitech. Den er ikke noe stilig eller noe sånn, men den er oppladbar og kan derfor taes med ut og den har god lyd.
![]() |
|
|