Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-en min syns!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 09:09   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH-en min syns!

Jeg har akkurat oppdaget at den fiiine, dyre, hvite BH-en jeg nylig har kjøpt ikke lar seg kombinere med noen av de lyse plaggene jeg har. Den er sånn halvveis gjennomsiktig på oversiden, og gjennom alle de tynne vår- og sommerplaggene mine synes det mørke området. Jeg kan jo ikke gå sånn - og i alle fall ikke på jobb!

Jeg har noen helhvite BH-er, men de syns jo også litt gjennom. Det liker jeg ikke. Er du nøye på om BH-en syns litt gjennom?

Hilsen safran, som tydeligvis må ut og kjøpe klær av tettere stoff.

Gammel 27-04-10, 09:11   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: BH-en min syns!

Om det er så synlig at det ikke er pent, så lar det seg gjerne løse med en tynn singlet under?

Gammel 27-04-10, 09:11   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudfarget BH.

Gammel 27-04-10, 09:12   #4
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hudfarget BH.

Ja, og gjerne litt polstret også.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:12   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veronal sa det. Hudfarget BH forbinder man lissom bare med mormor og sånt, men det er genialt til plagg i tynt stoff. Jeg liker heller ikke at BHen synes, med mindre det er med vilje.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:13   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Du trenger en BH i pudder-/hud-farge. Og helst uten blonder og gjennomsiktige felt.

Jeg er ikke så nøye på om sømmene i BH-en synes. Men det er fint om ikke hele lyser opp gjennom stoffet, ja. Alternativt kan du kjøpe noen hvite trøyer og ha under de tynne toppene dine?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:13   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Singlet er jo en mulighet, men det blir litt varmt etterhvert.

Gammel 27-04-10, 09:14   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Okei, kjøpe hudfarget BH uten gjennomsiktige felt. Det er jo virkelig IKKE lekkert når det brune syns gjennom genseren.

Gammel 27-04-10, 09:15   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne synes jeg er fin å se på også, selv om den er "hudfarget". Ellers er det sikkert en større fordel om BH-en er sømfri, men jeg synes det er vanskelig å finne riktig modell og størrelse da.

Gammel 27-04-10, 09:16   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Det er ikke lett å finne riktig størrelse for meg, som også sitter godt. Jeg var i en undertøysbutikk og prøvde alt i min størrelse, og kjøpte 2 av 3 som passet. En sort og en hvit. Jeg er nå 75/80H.

Gammel 27-04-10, 09:17   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bryr meg lite om BH-en syns. Brystvorten, derimot.

Gammel 27-04-10, 09:18   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fungerer:

Panache porcelain.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:21   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Problemet mitt med sånne stive, formpressede cuper, er at det er vanskelig å få dem til å passe ordentlig. Særlig hvis man (som enkelte her ) har litt forskjellig størrelse på puppene. Hvis BH-en er bare litt for stor, føler jeg at det blir en sånn utstående kant av BH-en som tynne klær kan finne på å legge seg oppi. Og motsatt, hvis de er for små, blir det jo dobbelt-pupp med en gang.

Gammel 27-04-10, 09:25   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Problemet mitt med sånne stive, formpressede cuper, er at det er vanskelig å få dem til å passe ordentlig. Særlig hvis man (som enkelte her ) har litt forskjellig størrelse på puppene. Hvis BH-en er bare litt for stor, føler jeg at det blir en sånn utstående kant av BH-en som tynne klær kan finne på å legge seg oppi. Og motsatt, hvis de er for små, blir det jo dobbelt-pupp med en gang.

Jeg har nok vært heldig, for jeg har også hørt om det problemet med forskjellig størrelse. Jeg har den modellen du linket til også, og den er fin hvis jeg har litt utringning siden den er så dyp foran, og så kan den gjøres om til halterneck, men jeg får en heftig kløft av den. Nesten litt i overkant.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:38   #15
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Jeg syns også sånne stive er vanskelig å få til å passe ordentlig. Det er alltid noe som skjærer inn et sted, og jeg får røde merker.

Gammel 27-04-10, 11:10   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvite Bh-er er egentlig ikke så veldig praktisk har jeg funne ut ( utenom under hvite singletter..) Viser som regel igjennom når man går med lyse klær. Det er da mye bedre med naturfarget bh, event lys brun eller grå,- og den må helst vere helt glatt og nøytral...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:34   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Okei, kjøpe hudfarget BH uten gjennomsiktige felt. Det er jo virkelig IKKE lekkert når det brune syns gjennom genseren.

og gjerne litt paddet, så slipper du å føle at brystvorte"fasongen" synes også.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Denne fungerer:

Panache porcelain.

Jepp, den har jeg også i flere varianter.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:35   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er ikke lett å finne riktig størrelse for meg, som også sitter godt. Jeg var i en undertøysbutikk og prøvde alt i min størrelse, og kjøpte 2 av 3 som passet. En sort og en hvit. Jeg er nå 75/80H.

Hvilket merke var det du kjøpte da? Og hvilken fasong?
Hvis du går for samme merke, samme fasong, og samme størrelse og kjøper på ebay elns bør du jo være rimelig safe

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 12:07   #19
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Hudfarget og polstret BH, eller singlet. Jeg takler ikke å vise BH eller mer enn bare bittelitt kløft.

Det kan være fint på dem med ikke alt for stor barm å vise en flott BH, da, men i større cup-størrelser blir det fort vulgær.

Gammel 27-04-10, 12:13   #20
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hudfarget fra Fantasie, type tskjortebh. Altså sømløs osv. Ligner på den over her.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.