|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Kjenner du mange fra FP i RL?Etter å ha lest en del tråder, finner jeg at det synes å være mange som kjenner hverandre godt. Kanskje fordi man har tilbrakt mange år i VL sammen? Eller kjenner dere andre på FP i RL, og kom da RL-bekjentskapet før eller etter FP-kjennskapet? Det virker som om mange har en historie, på en måte..
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjente noen fra før, noen fant jeg igjen (kjente igjen/ble kjent igjen av gamle klassekamerater), noen har jeg lurt med hit og mange har blitt mine ekte virkelige venner.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ja, jeg kjenner endel. Noen møter jeg ofte, andre bare i arrangerte anledninger som trefff og slikt. Jeg har ikke kjent noen av dem fra tidligere, men blitt kjent med dem på nett.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ja, jeg kjenner mange, og alle untatt én (min svigerinne) har jeg blitt kjent med her eller på NM.
![]() |
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner ingen som er aktiv, men jeg har jo reklamert såpass for denne siden at jeg har noen venninner som er inne og leser. Tror søstra mi har skrevet to innlegg.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner en hel røys, og stort sett alle har jeg blitt kjent med på nett.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner faktisk ingen.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt ganske mange herfra i "virkeligheten" - sikkert over 50. Noen kjenner jeg fra tidligere fora, og noen få kjente jeg fra før, men de fleste har jeg blitt kjent med etter at jeg kom til FP høsten 2006.
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?To av mine beste venninner gjennom mange år er aktive på FP, og det er også mannen min og broren min. I tillegg til disse, som jeg altså kjente fra før, har flere nettbekjentskaper (fra NM og FP) i årenes løp blitt svært gode, nære venner i RL også. Og så er det mange, mange som jeg har møtt flere ganger og omgås flittig, både på nett og utenom, og som jeg helt klart regner som venner, uten at jeg føler behov for å kvalifisere dem som "RL-" eller "FP-"venner.
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner ingen godt, men jeg har møtt noen. 4 eller så.
![]() |
#13 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har gått på skole eller studert med tre FP-ere, så de kjente jeg på sett og vis fra før. Jeg har ingen omgangsvenner her, og jeg reklamerer ikke for forumet blant de jeg har, skjønt noen av dem ville kanskje trives her. De får finne fram selv.
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nå måtte jeg telle etter, og jeg har visst møtt over 80 av FP-brukerne. Noen har jeg bare så vidt hilst på, og noen treffer jeg jevnlig.
![]() |
![]() |
#15 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ingen. Så vidt jeg vet. Jeg har aldri vært på treff el.l.
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har sikkert møtt rundt 150 stk. her inne, så jeg vet hvem veldig mange er. Jeg synes jeg har fått venner som jeg også betrakter som irl-venner og som jeg møter jevnlig. Eller ujevnlig.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 28-04-10 kl 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt og kjenner en del, alle har jeg truffet på nett. Med noen få unntak, som har vist seg å være tidligere bekjente.
![]() |
#18 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har forresten vært utenfor huset til Irma når jeg tenker meg om. Det er vel det nærmeste.
![]() |
|
|