|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva deler dere på nett?Og hva deler dere ikke?
![]() |
![]() |
#2 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg føler jeg deler en del.
Mjau maler videre... Sist redigert av Mjau : 30-05-12 kl 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg har noen veldig klare grenser. (Tro det eller ei. |
![]() |
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ikke mye personlig og engasjerer meg vanligvis ikke i personlige tråder, noen unntak her og der, men har ikke kapasitet til å følge opp det folk skriver om. Jeg virker kanskje ufølsom? Jeg vet ikke.
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ingenting jeg ikke kunne delt med (nesten) hvem som helst. Ikke i innlegg, - uansett nivå - ikke i prikker, ikke i pm. Jeg tenker at alt jeg skriver må tåle å bli offentliggjort, og jeg må kunne stå for det i alle sammenhenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler med omhu. Jeg deler ikke om sex og mer private ting som berører mannen min. Jeg deler med enn gjerne mine innerste tanker om visse ting og viser nå kort jeg holdt tett til brystet tidligere. Ting jeg er komfortabel med, altså, fordi jeg er mer komfortabel med dere.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg tror jeg er en forholdsvis åpen person. Ikke annerledes i rl enn på nett. Så jeg tror jeg deler ganske mye. Ihvertfall med den skaren jeg føler jeg har kjent lengst her inne.
![]() |
#8 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg har muligens delt hvilken vei jeg henger dorullen og på hvilken side jeg smører knekkebrødet.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ikke mer enn det jeg kan tåle at naboen leser. Derfor raljerer jeg ikke over dumme naboer og teite nabounger enn jeg kunne sagt direkte til dem, f.eks.
![]() |
#10 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Deler i utgangspunktet ikke ting jeg opplever at ville gjøre meg ubehagelig sårbar.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg forteller ingenting på nett, som jeg ikke kan stå innefor i RL også.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ikke så mye egentlig. Tror jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg prøver egentlig å dele ting som jeg kunne sagt til omtrent alle.
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler veldig mye, som den gangen jeg fortalte om at jeg prøvde å ligge meg til en bedre jobb, men tok feil av sjefen og vaktmesteren fordi jeg var så sinnsykt full. Men jeg holder det til M2 da, så det er jo ingen fare sånn sett.
![]() |
#15 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Jeg deler ikke så mye personlig på forumet, men spør om råd, skravler og gir andre råd om jeg kan.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?
Dette skjønner jeg veldig godt. Jeg har det helt likt når det kommer til snuppa. Jeg har fått utrolig mye hjelp her inne når det kommer til henne.
![]() |
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Svar på overskriften: Alt jeg kan snakke om på bussen uten å vite hvem som sitter bak meg og overhører samtalen.
![]() |
#19 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Det tror jeg er nokså lite og upersonlig i grunnen. Ikke er jeg noen storskravler på nett heller så da må jeg bare ta til takke med rollen som anonym forumbruker. Det er greit det.
![]() |
#20 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva deler dere på nett?Det har jeg rett og slett ikke noen overordnet policy for, jeg vurderer fra posting til posting. Det hender jeg skriver innlegg som jeg ikke poster, fordi gjennomlesing gir meg en for stor oversharing-følelse.
![]() |
|
|