Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

TV-kvelden tirsdag!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 12:05   #1
Solsikka82
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Trondheim, x ranværing
Solsikka82 har et hav av muligheter foran seg
Kul

TV-kvelden tirsdag!!

Tirsdag er tvkveld for meg og sambo!! da er det csi for alle penga!!

Ellers så ser vi gullrekka på fredagskvelden og krimserier om det går noen.

hva liker dere å se på tvn?

Solsikka82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:05   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tvkvelden tirsdag!!

Her i huset er det onsdag. Med LOST.

Gammel 30-01-07, 12:11   #3
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mandag: Kos og Kaos
Tirsdag: Grey's Anatomy
Onsdag: House
Torsdag: Film (og snart en ny sesong av 24)
Fredag: Beat for Beat, Nytt på Nytt, Først & Sist
Lørdag: Film
Søndag: Film

Gammel 30-01-07, 12:16   #4
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker legeserier Så mandag, tirsdag og onsdag er benkers med Akutten, Greys og House.

På torsdager er det Shark på tv3 og fredag NRK og mord og mysterier på tv2.

Så 24 skal gå på torsdager igjen?? Denne gangen skal jeg ikke velge det bort! Valgte å fortsette å se på prison brake denne sesongen, men det ble jo bare tull...

Gammel 30-01-07, 12:50   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ser ytterst lite på tv, jobber om kvelden jeg. Om jeg har fri på tirsdag, som jeg har i dag MÅ jeg ha med meg Greys ! Fredagen vil jeg ha med meg gullrekka om jeg har fri, utover det følger jeg ikke med på noe.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:58   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-kvelden tirsdag!!

Akkurat nå så har jeg ingen "Må se" på TV. Jeg ser lite TV egentlig. Litt filmer og serier innimellom, men ingen krise om jeg går glipp av noe.
Gullrekka på NRK er så forbanna sliten. Kan de ikke finne på noe nytt? Orker ikke se de trøtte trynene til Dyrhaug og Skravland hver bidige fredag lenger.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:26   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser på House.
Ellers blir det det som er på når vi setter oss ned.
Jeg jobber skift og mannen har akkurat sluttet med det, så vi er lite erfarne i serier..

Gammel 30-01-07, 13:36   #8
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Mandag: Akutten
Tirsdag: Dansefeber (ikke noe must, men litt moro å se) og Vanished (som dessverre krasjer med Grey's Anatomy, så det har jeg lastet ned). Og Heroes nå som de har begynt med nye episoder igjen.
Onsdag: LOST
Torsdag-søndag er det ikke noe spesielt jeg må se. Ser på Nytt på nytt innimellom, og kanskje på Først og sist hvis det er noen interessante gjester.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:48   #9
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Farmen! :dukker:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:52   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Mandag, tirsdag og onsdag: Akutten, Greys, Sex som oss og House.

Fredag er det gullrekka på NRK.

Gammel 30-01-07, 14:07   #11
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Tirsdagen er TV-dagen med stor D for min del.
Først Dansefeber kl 20 på tvn, så Den tredje vakten på Nrk2 21.25,
og da rekker jeg såvidt litt av Grey's på tv2.
Og nå har jo Seks som oss begynt igjen også

Gammel 30-01-07, 14:13   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Næh!
Glemte å nevne Shark på torsdager.

Gammel 30-01-07, 14:15   #13
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Shark er bra!
Eller ser jeg nyheter, Tabloid, Holmgang, av og til Dr. Phil, film og gjerne dokumentarer. Naturprogram er nok favoritten.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:19   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hunter på torsdag!

Gammel 30-01-07, 14:26   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her blir Tv uka seende noe slik ut:

Mandag: Top Model (jada shoot me...) og Wallander
Tirsdag: CSI
Onsdag:
Torsdag: Bones og Hunter
Fredag: Nytt på nytt og Mord og mysterier (Senkveld)
Lørdag:
Søndag:av og til en film

Gammel 30-01-07, 14:34   #16
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får ikke sett så mye på tv for tiden, men tirsdager og Grey's er hellig! Digger den serien.
Ellers har jeg jo sett at LOST har startet opp igjen, det samme med seks som oss - har lyst til å følge med på dette, men vi får se om tiden strekker til...

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:51   #17
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tirsdag er det Greys, og på onsdag er det Ugly Betty.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:55   #18
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Tirsdag er det Greys, og på onsdag er det Ugly Betty.

Ugly Betty selvsagt, det glemte jeg!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:56   #19
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Vi ser House på onsdager. :enkel:

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 15:26   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Ugly Betty selvsagt, det glemte jeg!

:iiiik:
Det liker jeg overhodet ikke! Makan til hysteri...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.