|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Var det noen flere som "tryna" i dag?I dag tidlig var det jo 0 grader og litt regn så det ble jo såpeglatt. Jobber i Oslo sentrum og tar bussen inn til bussterminalen. Når jeg hadde gått over den broa over til Oslo S sklei jeg plutselig. Rett før svingdøren inn til Oslo S. Jeg skjønte ingen ting før jeg lå der og det var så glatt at jeg sklei litt bortover. Snakk om å føle seg pinlig. Slo meg heldigvis ikke. Så det var den starten i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det noen flere som "tryna" i dag?Syns jeg hørte på radioen at hun hadde sett mange som lå strødd i Oslo.
![]() |
#4 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Var det noen flere som "tryna" i dag?Her i Trondheim har det snødd bortimot kontinuerlig i ei uke helt til det begynte å striregne i går. Trenger jeg si at det har vært en del dager med trafikk-kaos
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Var det noen flere som "tryna" i dag?Jada....med barnevogn |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var det noen flere som "tryna" i dag?Nope! Sykkelen min med piggdekk er min kjæreste eiendel, og satt klistret til isen jeg syklet på i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Var det noen flere som "tryna" i dag?Trynet ikke, men klarte å holde meg på bena, men det var nok bare flaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|