Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spekematbuffet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-10, 09:23   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spekematbuffet

Kan man servere spekematbuffet i en konfirmasjon, med kaffe og kaker etterpå? Har fått et rimelig tilbud fra en av byens serveringssteder på spekematbuffet, men lurer på om det er ok.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 09:42   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spekematbuffet

Hvorfor ikke?-I allefall hvis konfirmanten selv vil ha det, og det ikke er for mange gravide i konfirmasjonen?(Var det ikke slik at ikke gravide skulle spise spekemat?)
I tilfelle noen av gjestene ikke liker spekemat, går det jo an å supplere med noen gode oster, litt røkelaks eller noe annet...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 10:12   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Det synes jeg går fint!

Gammel 04-06-10, 10:44   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også at det hørtes veldig deilig ut. Går eventuelt an å ha rømmegrøt til.

Gammel 05-06-10, 11:26   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror vi satser på den jeg. Til de to andre har jeg laget konfirmasjonsselskap med hjelp av familie og venner. Denne gang har jeg tenkt at alle bare skal kunne kose seg en hel dag. Det hadde vært fint.

Gammel 05-06-10, 11:33   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker spekemat, så jeg hadde blitt overlykkelig. Om det er gravide der, så går det jo an å ha noe kylling eller sånnt også.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-10, 11:40   #7
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Standard

Fins ingen gravide :-) Bare gamle tanter og onkler.... Det måtte eventuelt være min eldste sønns kjæreste og det håper jeg de venter med.
Konfirmasjonen blir mest sannsynlig 15.mai.. så hvis vi er heldige så får vi fint vær og. Selv om vi ikke kan skryte av det i år.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.