|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
godt brukt
|
![]() Klær og miljøVar innom en Cubusbutikk i dag og så at det var en hel butikk som var på salg. Alt 50,- eller 100, - kr omtrent. MASSE KLÆR og da slo det meg, hva skjer med disse klærne etter at salget er over (og de ikke har fått solgt de ut). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær og miljøBlir lagt på lager og hengt ut på neste salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Klær og miljøFolk kjøper det utroligste bare det er billig nok, så de blir nok solgt til slutt.
![]() |
#5 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær og miljøJa, folk kjøper bare det er billig nok. Har selv tatt meg i å kjøpe noe som var på salg bare fordi det var billig. "joda, den er grei nok..jeg har flere av den genseren i skapet hjemme...det er vel plass til en til...?..."
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Klær og miljø
Det er ikke så mye vits i å gi "billigklær" til Fretex lenger. Folk trenger jo ikke bruke 40 kroner på en genser fra Fretex, når den koster 30 kroner på salget på Cubus.. Og før det kommer i Fretex-butikken må det sorteres, vaskes, distribueres. Fretex satser vel mer og mer på de spesielle klærne og på designgjenbruk?. Mønstre, materialer, litt gammelmodige, men retro klær.
![]() |
#8 |
godt brukt
|
![]() Sv: Klær og miljø
Det var dette jeg ville frem til. Takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klær og miljøJeg har sett plagg som har kommet på salg over ett år etter det var på salg sist.
![]() |
|
|