|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() Nytt bankkortHar bestilt meg nytt bankkort, siden stripen på mitt gamle ikke fungerer lengre, men så oppdager jeg da, mitt "gamle" bankkort (hvor chippen virker), har blitt sperret! Så nå lurer jeg virkelig på hvor lang tid det tar før jeg får nytt?? Jeg har jo fått feriepenger som står og "brenner" på konto
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nytt bankkortHørtes litt rart ut. Nå jeg har fått nytt kort, har det gamle virket til jeg har brukt det gamle første gang.
![]() |
#3 |
Einsam
|
![]() Sv: Nytt bankkortNormalt skal det gamle virke en stund etter det nye er tatt i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nytt bankkortDe gangene jeg har byttet kort har ikke det gamle sluttet å virke før jeg har aktivisert det nye.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt bankkortPå grunn av vekterstreik er det mye bank-greier som ikke går som det skal for tiden. Men det gamle kortet skulle virket. Ring banken og be dem heve sperringen på det du. |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Nytt bankkortKom til å tenke på at det var en dag her som de hadde problemer med terminaler o.l her på Østlandet.
![]() |
|
|