Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utelampe til å ha over døren?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 19:39   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utelampe til å ha over døren?

Skal bytte ut en utelampe som henger over døra. Det er en variant som ser noe sånt ut som henger og lyser nedover.

Jeg ønsker meg noe i sink/stål og litt mer moderne stil. Men den må jo lyse nedover på et vis. Bør jeg da kjøpe en tilsvarende "hengelampe", eller kan jeg ha en variant som er inntil veggen? jeg har litt problemer med å se for meg hvordan det blir når den vil henge over døra.

Noen som har sett noe?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 19:42   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utelampe til å ha over døren?

Hmm, kanskje kunne denne være noe? Litt vanskelig å se hvor stor den faktisk er.

minibolle mai 2012
Gammel 18-06-10, 19:45   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Sv: Utelampe til å ha over døren?

Eller denne kanskje?

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.