|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Permisjon uten lønn etter barselpermisjonHar man krav på dette? Hvor lenge? Både mamma og pappa? Må det tas rett etter barselpermisjon, og kan man dele den mellom seg? (Eksempel: Mors del av barselpermisjon, fars del av pappapermisjon, far tar ulønnet permisjon x måneder, mor tar ulønnet permisjon y måneder).
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Permisjon uten lønn etter barselpermisjon§ 12-5. Foreldrepermisjon
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Permisjon uten lønn etter barselpermisjonKan man ikke da ta f.eks. 20% ulønnet permisjon etter den vanlige? Sliter veldig med å skjønne dette her, jeg..
![]() |
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Permisjon uten lønn etter barselpermisjon
Det er opp til arbeidsgiver, men det skal være til "vesentlig ulempe" for at de skal kunne si nei.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Permisjon uten lønn etter barselpermisjonJeg hadde først 40% i 4 mnd, så 60% i 6 mnd, så joda, man kan ha delvis perm også. Til ulempe for arbeidsgiver, absolutt. (Jeg er sikkert superpopulær, jeg begynte igjen 100% samme dag som jeg begynte på 4 uker ferie, og første dag etter ferien møtte jeg sjefen med "Ja, også er jeg gravid da, så jeg begynner ny permisjon om ca 6 mnd". Og så, det vet de ikke enda, har jeg egentlig ingen planer om å komme tilbake etter permisjonen, vi skal forhåpentligvis flytte i løpet av 2011...)
![]() |
|
|