|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?Hav ambefaler dere?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin.. eller begge i 1.Har aldri hørt om tørketrommel og vaskemaskin i ett, så jeg kan ikke si noe om kvalitet og slikt. Men - jeg kan si at det er noe jeg aldri kunne ha tenkt meg til å ha hatt. Det er fordi jeg ofte kjører en ny maskin med klær mens det jeg har vasket er i trommelen. Er jeg i vaskemodus, så er jeg i vaskemodus liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?Ikke kjøp kombi - både jo kanina her inne kan skrive under på det.
![]() |
#4 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?ahh, gode tips..
![]() |
#5 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?æææh, etter en tur på nettet ble jeg enda mere usikker og forvirret. HVor mange omdreininger bør man gå for? hvor mange kg-kapasitet og hvilke merker styrer man unna..???
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?Jeg ville hatt minst 1400 omdreininger, og så stor kakapsitet som mulig på trommelen. Men det er sikkert greit at vask og tørk tar omtrent det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?Jeg ville gått for et kjent merke. Pakkepriser (f.eks på elkjøp) er få under 10 000 - om du skal ha både ny maskin og trommel.
![]() |
|
|