Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skrive anonymt/uregistrert?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 18:48   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Skrive anonymt/uregistrert?

Er det ikke noen plasser på dette forumet man kan betro seg/ skrive om vanskelige ting uten å være registrert? Jeg mener at det det har vært plass for dette på andre forum jeg har vært borti.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 18:49   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrive anonymt/ uregistrert?

Nei, det er ingen slik mulighet her.

Gammel 29-06-10, 18:49   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Heldigvis.

Gammel 29-06-10, 19:00   #4
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Okei. Takk for svar!

Vet dere om det finnes et juridisk forum e.l. Noe ala Doctor online.
Et sted man kan stille anonyme spørsmål til en advokat, og så betaler man et par hundre kroner for å få svar.

Gammel 29-06-10, 19:02   #5
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Noe sånt som dette?

Gammel 29-06-10, 19:14   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrive anonymt/uregistrert?

Her pleier man å spørre på vegne av venner. Disse vennene har gjerne funnet på de merkeligste ting. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:21   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det vet BetaDelta alt om.

Gammel 29-06-10, 20:01   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne Midim Mam kan ha noen problemstillinger hun trenger hjelp til noen ganger. Ellers har vi unngått pinlige følelser og vanskelige spørsmål, ettersom slike tråder i et sådant underforum skaper agg, mistenksomhet og masse konflikter. Har jeg hørt.

Gammel 29-06-10, 20:51   #9
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min venninne Midim Mam kan ha noen problemstillinger hun trenger hjelp til noen ganger. Ellers har vi unngått pinlige følelser og vanskelige spørsmål, ettersom slike tråder i et sådant underforum skaper agg, mistenksomhet og masse konflikter. Har jeg hørt.

Gammel 29-06-10, 22:03   #10
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Standard

Min venninne Midim Mam kan ha noen problemstillinger hun trenger hjelp til noen ganger.

Ja hvem har ikke ei veninne uten tilgang til internet.

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg skal sjekke ut den siden det er linket til her.

Gammel 29-06-10, 22:06   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et annet alternativ er jo å høre med noen her inne om de har kunnskap om gitt tema - og ta det på PM

- eller enda bedre: Gjøre som skilpadda foreslår lenger nede her. (altså: Få moderator til å legge ut spørsmålet)

Jeg er blitt litt opplyst...

Sist redigert av Che : 30-06-10 kl 07:07.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:07   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers har vi unngått pinlige følelser og vanskelige spørsmål, ettersom slike tråder i et sådant underforum skaper agg, mistenksomhet og masse konflikter. Har jeg hørt.

Og det som er så artig.

Gammel 29-06-10, 22:07   #13
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ånei, ikke begynn med det Nisleppa-opplegget igjen, magemusklene mine tåler det ikke

Gammel 29-06-10, 22:14   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ræbesrik er det festligste venninnenavnet jeg vet av i hvertfall.

Og mens man snakker om det;

Min venninne Ræbesrik har akkurat gitt sin sønn is til kveldsmat. Syns dere jeg bør si noe om dette? Bør jeg ringe inn en bekymringsmelding?

Gammel 29-06-10, 22:20   #15
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Min venninne Ræbesrik har akkurat gitt sin sønn is til kveldsmat. Syns dere jeg bør si noe om dette? Bør jeg ringe inn en bekymringsmelding?

Det kommer an på; var det bare usunn sjokoladeis, eller var det noe med frukt og bær i?

Ben "for et balansert kosthold" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:21   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokolade er da sunt. Antioksidanter. Kakao er en bønne, ergo en grønnsak. Eller tjall, alt ettersom.

Gammel 29-06-10, 22:21   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Og hvis det hadde vært hasj, hadde det vært grunn for bekymringsmelding. Dog ikke sjokoladeis. Se! Fint perspektiv.

Gammel 29-06-10, 22:32   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var garantert ikke hasj i isen. Hvis Ræbesrik hadde hatt slikt i hus hadde hun ikke gitt det bort.

Og det var sikkert mye frukt og bær i isen, for de der lollipopisene smaker jo både jordbær og appelsin.

Jeg tror jeg lar det gå for denne gang.

Gammel 29-06-10, 22:35   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender min kompis Smørbukk lurer på de underligste ting.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 22:36   #20
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og det som er så artig.

Ikke hvis man prøver å fortelle om den veska man endelig har unnet seg som kostet mange mange tusen. Da er det bare kjeft å få.

Eller når A og B er sammen og D er forelsket i A, men sammen med C som pleide å være sammen med broren til A, F, og E, naboen, han er sikkert enig med G om at H kjøpte en altfor dyr presang til C.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.