Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Prosjekt kjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 10:54   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Prosjekt kjøkken

Ja, nå gyver jeg løs på prosjektet med kjøkkenet.
Har tenkt og planlagt dette ganske lenge.

Var en tur på Maxbo i går og handlet heftgrunn og maling.
Skal males i hvitt med glans 80.

Kjøkkenet var ganske nytt den gangen huset ble kjøpt. Men det er i tre. Furu som er lakkert ser det ut som. Men ikke lyst. Ser ut som det er lutet og så lakkert.
Jeg liker veldig godt hvitt, og hvitt blir det.

Eldste datter skal hjelpe i dag med maskering,vasking med salmiakk og pussing med sandpapir. Det er foholdsvis mange skal pg skuffer, 35 tilsammen for å være nøyaktig. Skrogene er hvite, så mye jobb er spart der.

Bilder kommer.

Gammel 06-07-10, 10:56   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prosjekt kjøkken

Det blir lekkert. Det er jo så fint fra før av også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 10:58   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Det blir lekkert. Det er jo så fint fra før av også.

Takk. Men litt mørkt, ikke sant? Det blir finere i hvitt.
Tenkte å ta veggene, ikke mye vegg men litt, i en annen farge når kjøkkenet er ferdig malt. De er hvite nå, og det tror jeg ikke blir så fint. Flisene er hvite og vasken er slik stor porselenvask. I hvitt.

Gammel 06-07-10, 13:58   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes du skal vise bilder.

Gammel 06-07-10, 14:00   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før- og etterbilder, ja?

Gammel 06-07-10, 15:35   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Her er før bilder. Litt rotete da jeg holder på å ta vekk ting og tang.
Først bilde av den nye lysekronen. Måtta ha den opp med en gang. Hadde en ikke så fin spotskinne der tidligere.
Neste to bilder er den veggen ut mot spisestuen. Det er her jeg har startet.

Gammel 06-07-10, 15:40   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer til å bli kjempelekkert i hvitt! Da vil rillene i skapene komme mer tydelig frem også.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 15:47   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer å bli kjempeflott! Nye håndtak også?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 17:10   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg syntes det var fint nå jeg. Litt landlig og rustikk følelse over det. Jeg ville ikke malt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 17:14   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det kommer til å bli kjempelekkert i hvitt! Da vil rillene i skapene komme mer tydelig frem også.

JA, etter to strøk ser jeg de tydligere nå.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det kommer å bli kjempeflott! Nye håndtak også?

Muligens, men det er 35 håndtak, så det koster litt.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hm. Jeg syntes det var fint nå jeg. Litt landlig og rustikk følelse over det. Jeg ville ikke malt.

JA, men det blir ganske landlig nå også. Liker ikke slikt trekjøkken med tydelig kvister som dette har.

Gammel 09-07-10, 18:57   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg er ferdig med å male. Det ble fem strøk totalt.
Skal bare fjerne maskeringstapen så blir det bilder også!

Gammel 09-07-10, 19:02   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til bilder, blir sikkert kjempefint.

Gammel 09-07-10, 19:10   #13
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Ferdig med fem strøk? Du jobber raskt. Gleder meg til å se.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 19:51   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror dette blir kjempeflott, Angelique. Blir nok mye lysere også. Gleder meg til bilder.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 20:52   #15
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes også det var pent fra før, men blir sikkert veldig pent nå . Gleder meg til å se bilder .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:01   #16
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også klar for bilder!

Gammel 09-07-10, 21:03   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ohhh, venter spent!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-10, 21:14   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Her har jeg begynt i den ene enden av kjøkkenet og snudd med rundt etterhvert som jeg har tatt bilder.
Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Skal male veggen og flisene, men det blir til uken. Veggen har jeg tenkt å ta i skumring eller lignende farge. Flisene blir helhvite som innredningen.
Litt småplukk nederst ved gulvet igjen, samt å fjerne maskeringstape på det ene dobbeltskapet.

Gammel 09-07-10, 21:19   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Very nice!

Gammel 09-07-10, 21:22   #20
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble veldig, veldig fint - så lyst og deilig! Godt jobbet!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.