|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Do - på 4 kvm!Hva gjør man med det, for å utnytte litt plass, uten at det ser helt idiotisk ut? Føler jo at man sitter og tisser midt i en ballsal |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Do - på 4 kvm!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Har du eget vaskerom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!På do kan man ha uante mengder dopapir, bind, tamponger, truser til småjenter som skvetter og en ditto liten skittentøyskurv, håndklær, såpelager, kluter til småjenter som trenger å vaske seg etter skvetting, diverse lektyre, urinprøveglass, en lipgloss til mor som trenger å freshe seg opp før hun henter posten osv.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Egen hylle til aktuell dolektyre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm![quote=jolie;2334334]På do kan man ha uante mengder dopapir, bind, tamponger, truser til småjenter som skvetter og en ditto liten skittentøyskurv, håndklær, såpelager, kluter til småjenter som trenger å vaske seg etter skvetting, diverse lektyre, urinprøveglass, en lipgloss til mor som trenger å freshe seg opp før hun henter posten osv.
Det har jeg faktisk tenkt å ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Mente dohåndklær altså. De egne du kjøper inn som bare skal være på doen. Ja, for sånt gjør man. Jada.
![]() |
#8 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Hva er forøvrig aktuell dolektyre? Jeg har diverse blader, bøker og kataloger på do. Jeg er ikke den eneste do-leseren her i huset, så vi trenger litt av hvert.
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#12 |
Einsam
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Her er et dårlig mobilbilde. Har ikke gjort noe enda. Veggene skal sparkles, pusses og males på nytt, de er stygge.. Males omtrent samme farge som de er, ligner på skandinavisk lys, som jeg allerede har i gangen. Det blir brunt belegg i parkettmønster som jeg syntes passer godt til huset, og som også er i gangen utenfor. Men, det er jo god plass der inne da, samme hva jeg gjør med vegger og gulv.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!5-åringen min leser Pondus på do.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Må du ha så mye der da? Ei fargerik matte på gulvet, litt freshe håndklær, et fint bilde etc, så trengs det vel ikke så veldig mye mer? |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Jeg vil heller snu spørsmålet på hodet - hva trenger du å oppbevare? Er det noe som slenger rundt omkring som du ikke har plass til, så kan du jo lage plass til det nå.
![]() |
#19 |
Trøtt
|
![]() Sv: Do - på 4 kvm!Jeg hadde satt inn en Expedit-hylle fra IKEA, og satt inn oppbevaringsbokser i den. Du kan ha dopapir, håndkler, sengetøy, vaskemiddel, undertøy... you name it!.
![]() |
#20 |
Epikur
|
Jeg leste dildo og tenkte at det var da voldsomt?
![]() |
|
|