|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Retromum
|
![]() Utidig frisør?Igår hadde jeg en underlig opplevelse hos frisøren. Jeg syns nemlig hun oppførte seg til tider litt småfrekt. Greit nok at frisører er programmert til å sludre om whatever men da hun begynner å kommentere latteren min, sier at den er en smule over the top/anstrengende/overengasjert da må jeg si at jeg ble en smule fornærmet.
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg synes kanskje du er i overkant hårsår. Hun ville nok bare konversere, selv om hun ikke lyktes 100%. Jeg tipper det ikke var en frisør du går til fast?
![]() |
#3 |
Retromum
|
![]() Sv: Utidig frisør?Det er andre gangen jeg har vært hos henne, hun er vikar for min faste frisør som er i permisjon. Hun er flink til å klippe og jeg kommer ikke til å bytte frisør altså.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg skjønner godt at du ikke synes noe om det hun sa. Jeg hadde ikke engang sagt det til min beste venninne eller mannen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Utidig frisør?Latteren var en utidig kommentar. Spørsmålet om sminke antar jeg grunner i at hun ser at du kunne blitt veldig fin med litt sminke (i motsetning til "bare" fin nå). Det er nok ment som et godt råd, og ikke noe man trenger å ta seg nær av.
![]() |
![]() |
#8 |
Retromum
|
![]() Sv: Utidig frisør?
Ja mulig det, men hun kunne ikke forstå hvordan det var mulig å gå uten sminke og samtidig føle seg vel....
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Utidig frisør?
Ops. Hadde hun sagt noe som "jeg tror du hadde blitt fin hvis du hadde hatt på litt mascara og en lys øyenskygge", så kan det tolkes som et vennlig råd. Den kommentaren du fikk var utidig. Det er jeg helt enig i.
![]() |
![]() |
#10 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utidig frisør?Skjønner godt du ikke synes noe særlig om opplevelsen hos frisøren. Jeg hadde reagert selv om noen hadde kritisert latteren min og antydet at uten sminke så ser du ikke så bra ut. En ting er å være ærlig og direkte, men bør kanskje tenke seg litt om og veie sine ord før man kommer med slike utsagn til fremmede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Utidig frisør?Det med at hun kanskje kom med velmenende råd i forhold til sminke kunne jeg tålt om jeg oppfattet måten hun sa det på - der og da, som en ok måte å råde på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg synes det er merkelig at en frisør sier sånt, og skjønner at du reagerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Utidig frisør?Hun høres jo ut som et nek av dimensjoner. Jeg tror jeg ville hatt store problemer med å ikke si noe temmelig skarpt til henne.
![]() |
#17 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utidig frisør?Enig i at det var frekt sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Utidig frisør?For et nek!
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Utidig frisør?For et :nek:
![]() |
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Utidig frisør?Jeg hadde blitt møkksur og aldri klippet meg hos henne igjen. Nå har jeg hatt fast frisør i snart 15 år, men det hender jo hun ikke kan og jeg må klippe meg hos en av de andre som jobber der. Da er det ei jeg alltid unngår, rett og slett fordi hun er så slitsom. Hun snakker veldig høyt og om ting som ikke interesserer meg - jeg går ikke til frisør for å småprate. Hun du forteller om var jo direkte frekk - jeg hadde ikke tatt fem flate øre for å svare henne, hadde jeg bare kommet på noe å si. Antakelig hadde jeg vært for paff.
![]() |
![]() |
|
|