|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billett
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettDe har sikkert tatt bilde av bilen din og nummerskiltet ditt som beviser at ikke p-billetten var synlig. Men mulig du kommer noen vei, for da skal en jo se billetten ligger der på innsiden av ruta på bildet, bare feil vei, så kanskje de gir seg om du viser frem den gyldige billetten. Jeg har klart å få ettergi boten en gang på det grunnlaget (når det var snudd p-billett), men da hadde de skrevet feil farge på bilen på boten, og det brukte jeg for alt det var verdt. Irriterende er det i alle fall. Etter det så sjekker jeg bestandig at billetten synes etter at døra er lukket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettJeg hadde klaget. Skikkelig. Det er ikke sikkert at du kommer noen vei, men jeg hadde argumentert med at dette er vond vilje. Parkeringsvakten så at du betalte, og ser at lappen ligger der, den har bare snudd seg.
![]() |
#4 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettMin mann slapp å betale da han klaget og kunne fremvise billett. Han skrev en lyrisk klage om hvordan det kunne ha skjedd, de falt kanskje for den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettJeg fikk parkeringsbot for akkurat det samme, og klagen min gikk igjennom. Sende med bilde av parkeringslappen og forklarte hva som måtte ha skjedd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettJa, jeg kommer som sagt til å klage. Men det hadde vært fint om det var en sjanse for at den gikk gjennom også.
![]() |
#9 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettJeg sendte en mail ang akkurat det samme, og fikk ettergitt boten. Vær høflig og saklig.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettHva sa du, Sybil? Bare at du hadde gyldig billett, eller kjørte du det "du må bevise at det var JEG som parkerte der"-trikset som jeg har hørt om?
![]() |
#13 |
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billett
Hehe jeg skrev en lang mail:
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 14-06-10 kl 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
guru advisor
|
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettJeg fikk tak i p.vakten med det samme jeg la merke til boten. Tok med meg den gyldige billetten og forkarte at den måtte ha falt ned i det jeg lukket døra. P.vaten droppet boten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billett
Akkurat dét er visst forskjellig på privat og offentlig parkeringsplass. Nå har jeg i utgangspunktet ikke tenkt å kjøre den linjen, men hvis det faktisk er en back-up-løsning tenker jeg at det er dumt av meg å påstå at parkeringsvakten så meg - for da var jeg jo der.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettEn kollega fikk slettet boten etter å ha skrevet et noe følelsesmessig, men likevel kort brev til det kommunale parkeringsselskapet. Hun la ved kopi av billetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: Parkeringsgebyr og gyldig, men ikke synlig, billettI og med at du hadde gyldig bilett tror jeg du enkelt skal få ettergitt boten. Det er jo ikke sånne som deg de er ute etter å ta!
![]() |
|
|