|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvite spisestuemøblerVi er på utkikk etter hvite spisestuemøbler med et høyskap til alt krystallet og porselenet vårt. Har du sett noen fine du vil anbefale? Helst ikke stofftrekk på stolene. :bill.mrk. tre barn: |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerVi kjøpte vårt på Trægården på Ranheim. Bilde under mobilbilder i FB-profilen min. Stolene finnes også uten trekk.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerHva slags stil er du ute etter da? Og hva slags materiale?
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerJeg ser at jeg nok heller mot det enkle (merk at jeg sier jeg, min kjære ektemann er superhappy over at jeg tar jobben med å finne noe nytt |
![]() |
![]() |
#7 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerYork-serien til Bohus har et ganske bra utvalg av forskjellige deler, men den er ikke helt enkel i stilen da.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerSe der var Nessie ja! |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerHva slags stoler da? |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerDette er jo noe enklere i stilen da? Kan jo sikkert bruke andre stoler. F.eks. de jeg mente på Trægården, hvite helt vanlige stoler, uten pute og noe mer "tull".
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerDette er fra Møbelringen. Billig også! Og bordet er helt enkelt.
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerSelv vurderer jeg dette bordet fra Møbelringen. Synes det ser trøft ut. Med slike gjennomsiktige stoler som vist over.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerVi synes Liberté Collection fra Italian House (www.italianhouse.no) er veldig fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite spisestuemøblerDette må jo selvsagt være noe jeg kan få tak i her oppe i barteprovinsen. |
![]() |
![]() |
|
|