Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ellos, sende klær i retur

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 06:04   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos, sende klær i retur

Jeg har vært litt i overmåte pessimistisk når jeg bestilte jakke fra Ellos, og svømmer i den nye jakken min. Jeg må vel sende den i retur da, men det har jeg aldri gjort før. Bare pakker jeg den godt inn og sender den tilbake? Jeg vil gjerne ha den i en str mindre, men bare mailer jeg dem, ringer jeg dem, legger jeg ved en lapp om det eller hva?

Sikkert et kjempeteit spm, men jeg er lite bevandret i nettshoppeverden

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 06:23   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ellos, sende klær i retur

Fyller ut returskjemaet på baksiden av pakkseddelen du fikk med, ta av klistrelappen med adressen til Ellos, pakk godt inn, sett på klistrelappen, og lever på posten (eller stedet du hentet den).

På returskjemaet kan du også fylle inn at du vil bytte.

Jeg husker ikke om du kan gå rett inn på nettsiden og fylle ut returskjema der, eller om det er et annet postordrefirma.

Det er enkelt og greit å bytte, men du må betale for returen, og jeg tror du må betale for ny porto for det nye plagget også, så det koster litt ekstra.

Gammel 11-08-10, 06:24   #3
Left
Passiv

Standard

Prøv å selg den her først, så kanskje du slipper å sende i retur, og bare kan bestille en ny?

Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 06:34   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Prøv å selg den her først, så kanskje du slipper å sende i retur, og bare kan bestille en ny?

Det er mye enklere å returnere.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 06:37   #5
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk.!

Hva gjør dere våken så tidlig

-02
-06
Gammel 11-08-10, 09:06   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Viss du fyller ut returskjemaet på nettsidene deira og merker av for at du vil bytte, får du opp med ein gong om dei har den størrelsen inne eller ikkje. Det er jo litt greit.

Gammel 11-08-10, 13:19   #7
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Takk, det var jo praktisk

-02
-06
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.