Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Resturant Eik i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 20:50   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Resturant Eik i Oslo

Har hørt at de skal ha veldig bra mat der. Noen som har prøvd deres mat og vin meny?

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:14   #2
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Resturant Eik i Oslo

Har spist på begge avdelingene og må si at maten var helt nydelig! Vinen kan jeg ikke si noe om, siden jeg var gravid sist og knapt tok ett glass første gangen. For begge steder gjelder profesjonelt personale, nydelig mat, spennende mat og god atmosfære. Men jeg holder en knapp på den som tidligere var Annen etage, liker lokalet bedre og jeg likte meg bare anelsen bedre der.

Men på den annen side, jeg foretrekker fortsatt Stadholdergaardens kro/kjellerstue og Stiansens 7 eller mer-retters. Det er bare ren nytelse fra ende til annen, det er alltid noe på menyen jeg aldri har smakt før og det er et kjempefint lokale. I september er det på tide med ny tur dit, det er vårt faste bryllupsdagssted Jeg gleder meg!! :sikle:

Gammel 17-08-10, 21:17   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes de har god mat og god vinmeny, pluss for at de spør etter allergier og intoleranser når man kommer. Jeg ble riktignok ikke helt fortrolig med lokalet, men det spiller kanskje mindre rolle.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:19   #4
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Standard

Ellers så må jeg bare legge til at jeg nå stort sett holder meg til Ringi eplejuice til maten, etter at jeg fikk det som gravid. Jeg liker vin, men fant faktisk ut at jeg syntes eplejuicen var en enda bedre følgesvenn til maten. Har vanligvis to ulike typer, én søt og én syrlig, som vi varierer mellom, avhengig av retten vi får.

Gammel 17-08-10, 21:24   #5
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Vi har 5 års bryllupsdag og det er i den anledningen jeg prøver finne en resturant som er mer en vanlig bra Jeg drikker ikke vin, men mannen gjør det og han er litt nøye på det, så nå prøver jeg finne en resturant der jeg, (og han) kan nyte mat i flere timer og der jeg er sikker på at han får riktig vin til sin mat.

Turban Smukk, hva er det du ikke liker med lokalen?

Gammel 17-08-10, 21:26   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har spist der to gongar og syns det er kjempebra der! Kombinasjonen av vin og mat har i mi gane vore fantastisk! Og så er prisane faktisk veldig ok!

Gled deg!

Gammel 17-08-10, 21:55   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Turban Smukk, hva er det du ikke liker med lokalen?

Jeg husker faktisk ikke helt. Litt hotellaktig?

Men jeg går gjerne dit igjen, maten var veldig god og det er stas med nøye utvalgt vinmeny!

For en fantastisk mat-, -vin og totalopplevelse må jeg forresten anbefale Palace Grill. Men det er dobbelt så omfattende som en kveld på Eik.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 22:29   #8
Jr.
sasiltranopogol

Jr. sin avatar

Standard

På stadholdergaarden blir man i evigheter, mange ulike retter og mellomretter og tid til å la maten synke imellom. Og vinmenyen er upåklagelig har venner fortalt. Får vel kanskje prøve meg på den selv snart.

Gammel 21-08-10, 23:20   #9
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Standard

Kan melde at resturant Eik var et flott valg til den dagen
Nydelig mat, personalen var flinke og mannen veldig fornøyd med vinen.

Gammel 21-08-10, 23:38   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at dere koste dere! Vi var også superfornøyd den gangen vi var der.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.