|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Resturant Eik i OsloHar hørt at de skal ha veldig bra mat der. Noen som har prøvd deres mat og vin meny? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloHar spist på begge avdelingene og må si at maten var helt nydelig! Vinen kan jeg ikke si noe om, siden jeg var gravid sist og knapt tok ett glass første gangen. For begge steder gjelder profesjonelt personale, nydelig mat, spennende mat og god atmosfære. Men jeg holder en knapp på den som tidligere var Annen etage, liker lokalet bedre og jeg likte meg bare anelsen bedre der.
![]() |
#3 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloJeg synes de har god mat og god vinmeny, pluss for at de spør etter allergier og intoleranser når man kommer. Jeg ble riktignok ikke helt fortrolig med lokalet, men det spiller kanskje mindre rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sasiltranopogol
![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloEllers så må jeg bare legge til at jeg nå stort sett holder meg til Ringi eplejuice til maten, etter at jeg fikk det som gravid. Jeg liker vin, men fant faktisk ut at jeg syntes eplejuicen var en enda bedre følgesvenn til maten. Har vanligvis to ulike typer, én søt og én syrlig, som vi varierer mellom, avhengig av retten vi får.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloVi har 5 års bryllupsdag og det er i den anledningen jeg prøver finne en resturant som er mer en vanlig bra |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Resturant Eik i OsloEg har spist der to gongar og syns det er kjempebra der! Kombinasjonen av vin og mat har i mi gane vore fantastisk! Og så er prisane faktisk veldig ok!
![]() |
![]() |
#7 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Resturant Eik i Oslo
Jeg husker faktisk ikke helt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
sasiltranopogol
![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloPå stadholdergaarden blir man i evigheter, mange ulike retter og mellomretter og tid til å la maten synke imellom. Og vinmenyen er upåklagelig har venner fortalt. Får vel kanskje prøve meg på den selv snart.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Resturant Eik i OsloKan melde at resturant Eik var et flott valg til den dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|