Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken farge på Mukluk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 12:58   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hvilken farge på Mukluk?

http://timberland.no/tag/mukluk/

Jeg er en togpendler fra Øvre Romerike (eller romerriket som min datter kaller det) Det er en kjent sak at tog blir forsinket når det er kaldt og at det hos oss kan bli ganske så kaldt. Ergo trenger jeg nye og veldig varme vintersko til de kaldeste dagene.

Jeg tror jeg har landet på disse. Men hvilken farge?? Jeg synes de 'Timberland-gule' skoene kanskje er de fineste, hvis man kan bruke et sånt ord om såpass klumpete sko. Men jeg antar at de blir ganske mye brukt, da jeg ikke liker å fryse, og da er jeg litt redd for at jeg kan bli lei.

De har dem i svart på Timberlandbutikken. Litt kjedelig, men samtidig, de gjør ikke så mye ut av seg og passer til min svarte dunjakke.

Hva stemmer du for?

Gammel 22-09-10, 13:01   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge på Mukluk?

"Gule".

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:02   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte de gule hver dag fra julaften til midten av mars i fjor. Trengte ingen andre sko og ble ikke lei.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:03   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har de brune, og er godt fornøyd med dem. Brukte dem vel like mye som Chanett brukte sine forrige vinter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:05   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Har dere andre sko stående på jobben da eller? Selv for en frossenpinn som meg kan det bli litt småvarmt å ha på disse dag ut og dag inn på jobben.

Gammel 22-09-10, 13:08   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

På min jobb bør man ha slike sko, ullundertøy og gjerne fingervanter også.

Gammel 22-09-10, 13:14   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Har dere andre sko stående på jobben da eller? Selv for en frossenpinn som meg kan det bli litt småvarmt å ha på disse dag ut og dag inn på jobben.

Jeg har innesko stående på jobben, ja. Det er bare når jeg bruker sko på vei til og fra at jeg ikke bytter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 22-09-10, 15:01   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tatt svart eller de "gule".

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:04   #9
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

De i midten er mørkebrune, er de ikke?

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:27   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tilsvarende i merket HH, i hvite og er veldig fornøyd med de.

Gammel 22-09-10, 15:40   #11
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har de i svart og er veldig fornøyd med det. De passer liksom til alt.
Forøvrig genialt gode og varme vintersko

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:52   #12
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte de gule her om dagenpå nettet på tilbud. Jeg tror jeg hadde valgt brune hvis ikke de gule var på tilbud, hvilket vel egentlig vil si at jeg synes de begge er veldig fine.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 15:58   #13
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Jeg synes forresten det ser ut som de gule blir veldig fort slitt.

Gammel 22-09-10, 16:12   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg synes forresten det ser ut som de gule blir veldig fort slitt.

Det synes ikke på mine at de er brukt hver dag en hel sesong. Og da snakker vi om bybruk, akebakkebruk, turbruk etc.

Gammel 22-09-10, 16:18   #15
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Jeg har dem i hvite. De var veldig kule da de var helt hvite og vakre. Men etterhvert blir de litt grålig, og da er lissene fortsatt hvite. Ikke pent. Ville tatt gule. De er kule.

Men disse er kule, de har jeg bestilt:

Joan of Arctic fra Sorel

Gammel 22-09-10, 16:24   #16
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Gule. Hvor mye koster de? Og er det noen som vet om de er å få kjøpt i butikk på Nedre Romerike et sted?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 16:36   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

De jeg har sett av de gule, er at de blir ganske stygge. Jeg har mørkegrå, de er fine, bortsett fra at jeg skulle hatt et nr mindre.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 17:50   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hm- lurer forresten på om det ikke er mørk grå jeg også har....

Gammel 22-09-10, 17:59   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Passer sånne til feite fotballegger?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 18:04   #20
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Anne C- de har jo snøring. Men om man har tykke legger som meg, så er det best å la være å snøre de helt opp..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.