Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Seksåring med 38,5 i kveld - skole?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 19:44   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Seksåring med 38,5 i kveld - skole?

Jeg er sånn i tvil om jeg skal sende seksåringen på skolen i morgen.

Han ble syk på søndag kveld med feber og snørr, og litt kvalm. Han har vært hjemme fra skolen i dag og i går og i morgen hadde jeg håpet han kunne gå men jeg tror kanskje ikke det med den tempen.

Han er i fin form og har hoppet på trampoline i kveld, og spiser og drikker, litt mindre apetitt enn vanlig da.

Mannen min sier en ting, mamma en ting og naboen en ting, jeg er ikke sikker, ganske rådvill egentlig. Føler at han faglig fikser det å være litt borte, men at det er viktig for det sosiale at han er der. Og han vil gjerne dit selv. Han trives veldig godt på skolen.

Hva gjør dere erfarne foreldre i sånne situasjoner?

Kan jeg sende han dit om han er i fin form i morgen tidlig, og be læreren om å ringe med hvis han er i dårlig form?

De skal ha uteskole og gå tur i morgen, så jeg er IKKE sikker....

Hilsen hønemor.

Gammel 31-08-10, 19:47   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Seksåring med 38,5 i kveld - skole?

Kan du ikke vente til i morgen med å bestemme deg? Er han feberfri i morgen og i god form ville jeg sendt han, men ikke hvis han har feber eller er dårlig.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:49   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Problemet er vel i grunnen at han har vært feberfri om morgenen Feberen kommer snikende utover dagen.

Gammel 31-08-10, 19:49   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville holdt ham hjemme siden han har feber så sent OG skal ha uteskole. Feberen kommer gjerne utover dagen.

Gammel 31-08-10, 19:50   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville holdt han hjemme.

Gammel 31-08-10, 19:51   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjemme med såpass temp ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:53   #7
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde holdt han hjemme.

Gammel 31-08-10, 19:55   #8
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Jeg tror det er det som skjer, dersom han ikke våkner opp og er i toppform i morgen.

Gammel 31-08-10, 19:57   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi pleier å si over 38,5 om kvelden holder man hjemme, eller over 37,8 om morgenen så holder man hjemme. Men det er jo veldig firkantet system siden barn er så forskjellige.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 19:59   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En feberfri dag i mellom er en god regel. Hilsen Dåktoren.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:00   #11
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Er du lærer, Isolde? Er det retningslinjene hos dere? Selv om man skal ha uteskole osv. hele dagen? *i tvil*

Gammel 31-08-10, 20:00   #12
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En feberfri dag i mellom er en god regel. Hilsen Dåktoren.

Det er det jeg er opplært til også, men man føler jo at han skulle vært på skolen da.

Gammel 31-08-10, 20:02   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er førskolelærer. Var helsesøster som var inne på foreldremøte å sa det, så styrer har bedt oss forholde oss til det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:05   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

38,5 er feber og jeg synes du skal holde han hjemme. Ikke minst på grunn av det er uteskole i morgen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:07   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hadde definitivt holdt barnet hjemme.

Gammel 31-08-10, 20:26   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hadde også holdt barnet hjemme.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:27   #17
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde holdt ham hjemme.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:32   #18
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barn som har feber er syke. De skal være hjemme.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:32   #19
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville holdt ham hjemme.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 20:33   #20
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Feber i kveld=hjemme i morgen :enkel:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.