Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vask/tørk i søyle eller ved siden av hverandre?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 23:27   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vask/tørk i søyle eller ved siden av hverandre?

Det evinnelige vaskerommet altså
Vi hadde sett for oss dusjvegger som kan foldes inn når de ikke er i bruk for å utnytte plassen litt bedre. Og da ha vask og tørk opp fra gulvet og ved siden av hverandre.

Meeeen, så blir det nok kabinett og da vet jeg ikke helt om jeg skal ofre den egentlige tanken på vaskemaskin og tørketrommel, eller om de da skal havne oppå hverandre
Med kabinett så blir det litt mer trangt med tørkemuligheter (bruker trommel bare til sengetøy, kluter og håndklær).

Rommet er bare 3*3 (egentlig litt mindre). Døra er på enden av en vegg og man vil få doen rett til venstre når man kommer inn. Så hadde vi tenkt varmtvannstank, vask, vaskemaskin og tørketrommel på neste vegg. Tredje vegg tørkestativ og takhengt tørk og dusj. Siste veggen får da dusj og skittentøyoppbevaring.
*skulle ønske jeg kunne tegnet det, men vet ikke hvordan*

Hva ville dere gjort??
Ofret vask og tørk ved siden av hverandre eller gjort så godt det lar seg gjøre med de ved siden av hverandre??

Jaggu meg et bra innlegg, men men......

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.