Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Antall pizzasnurrer i voksenselskap

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-11, 12:03   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Antall pizzasnurrer i voksenselskap

Jeg skal ha "kaffebesøk" i morgen, men lurer på om jeg i tillegg til kake skal servere pizzasnurrer.

Hvor mange bør jeg lage når det er et selskap med 5 voksne og to ungdommer?

Gammel 29-01-11, 12:05   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Antall pizzasnurrer i voksenselskap

Jeg hadde nok beregnet to til hver. Om ikke alt blir spist opp, så er de gode å ha i fryseren.

Gammel 29-01-11, 12:19   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg hadde nok beregnet to til hver. Om ikke alt blir spist opp, så er de gode å ha i fryseren.

Takk for tips. Trenger jeg informere om at jeg skal servere pizzasnurrer? Har i utgangspunktet bare sagt kaffe og kake.

Og bør jeg servere salat til?

Gammel 29-01-11, 12:21   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville informert om det sånn at folk ikke kommer mette.
Synes ikke du trenger salat til pizzasnurrer.
Her i huset går det forøvrig 4-5 snurrer til hver.

Gammel 29-01-11, 12:40   #5
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville nok også ha beregnet 4 til hver. Pizzasnurrer går ned på høykant i dette huset.

Gammel 29-01-11, 13:34   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Fant en oppskrift på 20+ snurrer. Jeg orker ikke lage mer enn det kjenner jeg, så da dropper jeg å si fra at de får det, sier jeg fra kommer de sikkert kjempesultne og kan spise 4-5-6 tror jeg (ungdom i vekst; storspisere). Takk for innspill.

Gammel 29-01-11, 15:52   #7
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Med mindre man kommer (halv)mett er ikke 2 stk noe særlig nei, selv toåringen min spiser lett en og vil ha mer... jeg spiser to som et lite måltid sånn når jeg er halvsulten, tre til lunsj, og da har jeg grovmel i bunnen...

men forventer de kake, så kommer de vel ikke suuulten.

Gammel 29-01-11, 15:57   #8
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Fant en oppskrift på 20+ snurrer. Jeg orker ikke lage mer enn det kjenner jeg, så da dropper jeg å si fra at de får det, sier jeg fra kommer de sikkert kjempesultne og kan spise 4-5-6 tror jeg (ungdom i vekst; storspisere). Takk for innspill.

Om du vil lage snurrene lettvindte, så kjøper du ferdig pizzadeig på butikken. den som er ferdig kjevlet. Jeg synes Peppes sin er veldig god til dette. Så legger du bare fyll på og rullet sammen, og vips så er de ferdige.

Jeg synes 4-5 snurrer pr. person høres veldig mye ut. Dette var vel noe du skulle sette fram sammen med kaken, så det er liksom ikke et helt måltid.

Gammel 29-01-11, 17:29   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Om du vil lage snurrene lettvindte, så kjøper du ferdig pizzadeig på butikken. den som er ferdig kjevlet. Jeg synes Peppes sin er veldig god til dette. Så legger du bare fyll på og rullet sammen, og vips så er de ferdige.

Jeg synes 4-5 snurrer pr. person høres veldig mye ut. Dette var vel noe du skulle sette fram sammen med kaken, så det er liksom ikke et helt måltid.

Ca 3 per person må holde ja, når de forventer bare kaker. Peppes sin ja, synes nemlig ikke den NÅ fra Tine er noe særlig.. Igjen, takk for tips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.