Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg skal i bryllup i England - igjen!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 18:40   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal i bryllup i England - igjen!

Ny invitasjon til bryllup i England. I desember. Dresscode er "tails" for menn. (Det er vel den norske sjaketten) Hva skal jeg da ha på meg? Er det lang kjole? Er det noen som har fine tips til en liten og litt stutt dame? (162 cm og bruker str. 42/44)

Kan jeg ha bunad? Eller vil det bare se helt teit ut? Bryllupet "forener" to nasjoner (England og Kina) så det dukker nok opp andre nasjonaldrakter der. Jeg må nok høre litt med brudens mor, tror jeg.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:19   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg skal i bryllup i England - igjen!

Fotsid selskapskjole ville jeg mene var det riktige. Om det kommer andre fra Norge kan du høre, om noen av dem planlegger å ha på bunad ? Jeg var akkurat i "bunadbryllup" (i Norge), og da hadde alle damer som brukte bunad om dagen skiftet til selskapskjole om kvelden.

Gammel 28-09-10, 19:31   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Monsoon:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 23:15   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Dævven, Salt

Gammel 28-09-10, 23:29   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så veldig fine, Salt! Spesielt den øverste og nr. 2. Coast (ja, jeg liker den butikken) har jo masse fint også.

Det er ingen andre norske som skal dit, så bunad vil nok egentlig se veldig rart ut.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.