|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Utringet tynn ullgenserJo det har seg slik at jeg er helt avhengig av tynne ullundertøystopper under gensere og kjoler for å holde varmen om høsten på jobb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserJeg tror du finner noen slike i ull og silke fra Calida.
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserSjekk ulltøyet til Cubus om du ikke vil legge for mye penger i det, de har en del OK, synes jeg. Kjøpte en V-hals uten ermer i går, med litt blondepynt for syns skyld.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utringet tynn ullgenser"Eva" på Sparkjøp har mye i forskjellige varianter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserSupert; |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserPierre Robert sine er også ganske utringet.
![]() |
#8 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserJepp da ble det Pierre Robert singlet - fin utringning på den. Enkelt å plukke med seg en pakke fra Rema 1000 gitt - rart jeg ikke har tenkt på det før |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Utringet tynn ullgenser
Supre tips, jeg har samme problem - fryser fort på vinteren og spesielt i enkelte auditorium, men vil jo gjerne ha på noe mer stilig enn en tykk ullgenser.. =) Kjøpte en PR fra Rema da jeg gikk gravid, men i M ble den til og med for vid på mitt mest gravide.. Er noen av de andre merkene litt mer elastikk i? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Utringet tynn ullgenser
Jeg mener at min Calida-trøye i XS er veldig smal i utgangspunktet, i alle fall, og veldig tøyelig. Den er på et vis ribbestrikket.
![]() |
![]() |
#11 |
heimføing
|
![]() Sv: Utringet tynn ullgenserJeg bruker tynne ermeløse ulltrøyer fra Cubus. Ikke så veldig utringet, men ikke helt opp i halsen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|