|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Enkel mobil til syvåring?Eldste skal få mobiltelefon til jul, rett og slett fordi vi ikke har hus-tlf og hun slutter på SFO til høsten om jeg kommer inn på universitetet. Så vi skal begynne å øve oss på telefonbruk og alene hjemme-greier nå.
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Jeg har kjøpt denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603978 til åtteåringen. Med kontantabonnement også tenkte jeg å bestille fri familie slik at hun kan ringe gratis til oss.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Erfaringen min er at ungene lærer utrolig fort, så det er sannsynligvis ikke noe must med en ekstremt enkel telefon. Herremannen ville bruke sin til å høre musikk, og til det ble den første han fikk for enkel, så den ble byttet ut fort.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Fri Familie altså. Takk skal dere ha. Mulig telefonen ikke trenger å være så enkel nei, hun er jo egentlig ganske flink på sånne tekniske greier.
![]() |
#5 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Vi kjøpte en Samsung touchtelefon i høst til vår tredjeklassing. Fjernt å si det, men han var mer vant til touch på pappas Iphone enn å taste vanlig. Den kostet ca 800 i netcombutikk, kontakt-ladekort (lader mot kredittkort på netcoms sider) men jeg så flere andre enklere og billigere tlf. Han har brukt ca 200 kr på ca 3 måneder, så bruken er ikke akkurat stor.
![]() |
#6 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Se W595. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?
Den har min 8-åring, hun er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Vi har kjøpt mobil i julegave til vår 7-åring. Den skal ha samme bruksområde som du beskriver. Jeg har ikke noen preferanser for telefonen, egentlig. Valget ble en Nokia 6700 slide. Mest fordi den var en ok pris og at den hadde en farge hun sannsynligvis liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne, eller en veldig lik, har vi kjøpt til våre to 8-åringer til jul.
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?vi kjøpte sony ericsson zylo til tanteungen vår som fylte 7 i går. med telenor kontantkort til 699 på elkjøp |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Oj den var fin. Den kan jeg kjøpe til meg selv, så kan hun få min gamle.
![]() |
#13 |
Passiv
|
Samme her. Storebror har en Sony Ericsson W595, og mestrer den nesten bedre enn meg |
![]() |
![]() |
#14 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Enkel mobil til syvåring?Signerer de fleste andre her, det er utrolig hva unger finner ut av med telefonen sin, selv om den har endel avanserte funksjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|