Hvor skal jeg?
Nå er jeg nysgjerrig at jeg holder på å sprekke!
Saken er den at jeg om noen dager fyller 35 år og i anledning det har min kjære samboer ordnet en langweekend for oss to. Jeg fikk ved et uhell nyss om at vi skulle på tur for et par-tre uker siden, og det er alt jeg har vist frem til nå.
Ikke det at jeg vet så mye mer kun timer før vi skal dra. All info jeg har fått er at vi skal reise i morgen. Jeg bør pakke for å være bortreist ”noen dager”, det er meldt ustabilt vær, ta med gode sko og en jakke som tåler fuktighet og at taxien kommer og henter oss klokken 5 i morgen tidlig. Jentene var han og leverte hos svigermor i dag.
Han har rett og slett ordnet med alt og jeg har kun i oppgave å pakke kofferten.
Jeg ser virkelig fram til noen dager uten barn og helt alene med sambo. Vi har kun hatt en helg uten barn på 4 år, så det er på høy tid og veldig etterlengtet.
Så var det jo det med hvor vi skal da. Sambo er jo sjarmerende sta som et esel og er like god på å holde hemmeligheter som jeg er på å være nysgjerrig. Eller vitebegjærlig, det er et mye mer positivt ord 
Så nå fyker jeg jo rundt her og pakker litt, maser litt, pakker litt mer og er meget spent på hvor vi skal og hvor lenge vi skal være bortreist.
Uansett hvor vi skal det helt sikkert bli noen fine dager sammen med kjæresten min 
|