|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Bør man beholde alt man fikk til jul?Sorry! En juletråd. I januar!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jeg bytter gaver.
![]() |
#3 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Fruktnøtt som er den aller beste sjokoladen!
![]() |
#4 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Haha, herlighet. En helt ordinær Fruktnøtt får du nok byttet i hvilken som helst dagligvarebutikk altså, jeg tipper du ikke trenger kvittering heller. Du kan glatt si at du ikke aner hvor den er kjøpt også, men de storplatene koster jo omtrent det samme alle sammen. Jeg er rimelig sikker på at de lar deg bytte. Og ja, jeg syns du skal bytte den.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Spurte du om kvitteringen på en Fruktnøtt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jeg bytter gaver, men en fruktnøtt hadde jeg ikke byttet. Enten hadde jeg tatt den med på jobb, eller servert den til gjester.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Fruktnøtt og Nero er de eneste uspiselige sjokoladene. jeg bytter gaver. Ikke i utstrakt grad, men gutta fikk f.eks "gubbegensere" (dvs strikkegensere a'la dressmann) - de byttet jeg til nattdrakter - som var det jeg faktisk hadde ønsket meg.
![]() |
#9 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jeg hadde ikke tatt med bryet med å bytte en sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Hadde nok aldri i verden kommet på å be om kvitteringen for en sjokolade, så forstår på en måte at damen ble overrasket.
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Fruktnøtt er min favorittsjokolade!
![]() |
#12 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jeg hadde spist rundt nøttene og rosinene. Det jo ikke selve sjokoladen det er noe i veien med, bare de kleine greiene inni.
![]() |
![]() |
#13 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jeg bytter gjerne julepresanger, og mottakerne av mine gaver må også gjerne bytte. Jeg synes imidlertid ikke man trenger å ha så stort fokus på det under gaveåpningen, og snakke masse om det, enten nå giveren av gaven er tilstede eller ikke.
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Bytter glatt julegaver som ikke faller i smak ja.
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Fantastisk at du ba om kvittering!
![]() |
#18 |
By the Sea
|
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Sjokolaaaaderosiiiner
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Jepp, jeg bytter julegaver! Som regel er det byttelapp på eller man vet hvor det er kjøpt, så det har ikke vært noe problem. Spørre om kvittering har jeg ikke trengt å gjøre enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Bør man beholde alt man fikk til jul?Var det ikke byttelapp på sjokkisen!?
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 05-01-11 kl 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|