Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin? haster

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 18:20   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken vaskemaskin? haster

Jeg kjøpte en LG vaskemaskin som jeg ikke er fornøyd med og som jeg skal returnere.
Men hva skal jeg kjøpe da?
1600 omdreininger, hvertfall 6 kg, stillegående, hurtigprogram på maks 30 min, utsatt start, ikke over 10.000,- helst en plass mellom 5 og 10.000,-

LG'en er kjøpt på Lefdal og mulig jeg må kjøpe ny der også hvis jeg ikke får noen til å hjelpe meg (de henter og bringer på Lefdal)
Lefdal mannen anbefalte Electrolux, denne, ut fra hva jeg sa jeg ville ha. Ser også den har de programmene jeg vil bruke.

Han på Elkjøp anbefalte Bosch og Asko. Lefdal mannen mente Asko maskina kosta for mye i forhold til program etc. Elkjøp mannen var ikke så veldig gira på Electrolux'en

Hjelp!!! Hadde jeg hatt ubegrensa med pææng, så hadde det nok blitt Miele. Men ikke nå

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.