Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå er ventetiden snart over

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 21:55   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå er ventetiden snart over

Ja nå kommer snart kattungen vår, Min bror var i Horten og hentet den i kveld. min bror bor i Fjerdingby (15 mil herfra) og en som jobber for min mann skulle hente møbler for oss i kveld og tar da med seg katten hjem til oss. de har reist derfra nå så da er den her på under 2 timer. gleder meg veldig, ungene er litt skuffet over at de måtte legge seg før den kom.

Har vært å handlet utstyr til den for over 2000 kroner i kveld, blandt annet klartrestativ, vannfontene (den vil helst ha rennende vann) bånd, kattedo og noen småting.

Har byttet avatar nå, og det var litt vemodig å ta vekk den hvite katten der (Prince) , men synes nesten at jeg måtte det, den er jo død, fortsatt trist for det. men nå har den nye katten vår, Nadia fått plass i avataren.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.