|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Sitter her for meg sjøl og prøver å synkronisere telefonen min med pc'n. Jeg får fint til å få kontaktene mine der jeg vil.
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)ok. Ingen skjønner hva jeg mener.
![]() |
#3 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Har for lite peiling selv til å klare å forklare.
![]() |
#5 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Jeg har syncet en del telefoner mot PC/Mac og jeg gjør det alltid på følgende måte: Du oppretter en epostadresse (gjerne gmail), så syntes du kalenderen din på både PC og telefon mot denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Jeg er ikke hjemme nå, så jeg får ikke sett hva som står, i tillegg er telefonen nesten strømløs.
![]() |
#9 |
Pauset
|
Se om det er noe som heter CalDAV. Du må legge til mailkontoen som epost også, samt aktivere push så den syncer av seg selv. Ellers må dette gjøres manuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Ok, dette var litt gresk for meg da men.
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor blir avtalene mine av? (synkronisering med telefon)Legg inn eposten på mobilen, så bare syncer du den når du er hjemme. Da kommer kalender og alt over om du har krysset av for det på telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|