Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-12, 14:18   #1
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Skal tegne nytt kjøkken. Gi meg deres beste tips!

Vi har kjøpt nybygg og skal straks i møte med kjøkkenleverandøren om innredning av kjøkkenet. Både samboer og jeg blir de reneste strutsene i møte med sånt som dette. Ingen av oss har åpnet blekka som kom med møteinnkallingen og ingen har tenkt en tanke om hvordan vi vil ha det.

Har altså ikke et lystbetont forhold til hjeminnredning, men vi setter jo utrolig stor pris på gode løsninger. Så nå må vi ta oss sammen og hoste opp noen ideer før møtet på fredag. Kan Fp gi meg en flying start som vanlig?

Hvor begynner vi? Hva er det viktigste å tenke på? Hva bør vi absolutt ikke velge? osv osv. Alle erfaringer og innspill er veldig velkomne!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.