Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lekelandbursdag - del 46

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-12, 12:31   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekelandbursdag - del 46

Dette er vel strengt talt en spinnoff.

Jeg er på noen ting en skikkelig pingle. Jeg må bare innrømme at jeg synes det høres skikkelig skummelt ut å arrangere bursdag på et lekeland.

Jeg føler at jeg har ansvar for alle gjestene som er i bursdagen. Foreldrene er jo ofte ikke der. Hva om de skader seg? Hva om de blir utsatt for ekkel oppførsel fra unger vi ikke kjenner? Hva om de oppfører seg stygt mot andre og vi ikke er der for å rydde opp?

Er det bare jeg som synes det er vanskelig?

Snuppa er ekstremt veslevoksen og mente hun var for stor for lekelandbursdag nå (hun ble 7 forrige uke), og det var med lettelse at jeg inviterte jentene i klassen på kinobursdag. Vi hadde nemlig ikke anledning til å ha bursdagen hjemme i år. Men om litt over et halvt år blir knerten 5, og han er veldig klar over at ønsket om lekelandbursdag er veldig stort. Jeg gruer meg allerede.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.