|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Installering av ny vedovn for dummies - hjelpEt "par" ting på to-do-listen først, men for at ny vedovn i det hele tatt skal være overkommelig lurer jeg på følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innstallering av ny vedovn for dummies - hjelp1) Hvordan blir man kvitt det gamle koksovnspetakkelet (!) som står der nå?
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Innstallering av ny vedovn for dummies - hjelpKan glassplata tilpasses slik at den går oppi det hullet du får? Du kan eventuelt ha den matt?
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Innstallering av ny vedovn for dummies - hjelpHer er en link til Ildstedet, der finner du kanskje svar på mye av det du lurer på. Jeg så en annonse (nettannonse et eller annet sted) om at de nå ga innbyttepris for din gamle ovn. Det pleier støtt og stadig å være slike kampanjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er her
|
![]() Sv: Innstallering av ny vedovn for dummies - hjelpOppi det hullet kan du evt få noen til å flise en sokkel som ny ovn kan stå på, kan være du slipper glassplate da. Om du absolutt vil ha det så vil jeg sterkt avbefale det, vår er blitt ripete og stygg, små barn (og voksne) skubber støtt og stadig borti den og små sandkorn har en egen evne til å komme under der. Jeg skal bytte ut min.
![]() |
#7 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innstallering av ny vedovn for dummies - hjelpVi fikk glassplate fra samme person som fikset ovnen.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Installering av ny vedovn for dummies - hjelpBilder kunne egentlig hjelpe her. Når det gjelder gulvet ville man vel gjerne bare lagt glass eller fliser i hele det området som fra før er "åpent". Eller er dette området veldig stort i forhold til hva dere trenger nå?
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Installering av ny vedovn for dummies - hjelpOmrådet er nokså _bredt_ i forhold til en ny ovn, hvertfall en slik jeg har lyst på, men jeg lurer på om jeg skal ta tipset med fliser altså |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|