|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?Poden og jeg skal bo på Plaza-hotellet i Oslo den første helgen i september. (MGP jr). Er det det samme når man bestiller hotellrommet, fordi prisene er stabile, eller bør man avvente og se om det kommer noen kampanjer eller noe?
![]() |
#2 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?Viss du er medlem av Coop får du ganske rimeleg rom på plaza. Familien min har pleid å nytte det tilbodet, når vi ikkje har hatt overnattingsplass. Eg trur det er 1500 for dobbeltrom med to personar, to netter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
Nå har vi hatt gjesterom den siste tida, så sist vi brukte det var sommaren 2010. Då var Plaza med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?Vi har også brukt Coop tilbudet på plaza. Selv om det kanskje ikke er tilgjengelig nå, kan det plutselig være det.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg tror de legge ut i juni.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?Finner ikke Plazan på lista nå.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
Så dumt... Vi brukte det mykje medan vi pussa opp og ikkje hadde overnattingsplass heime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har hotellene tilbud og kampanjer og slikt?Jeg er stor fan av alt som er unnagjort, også er jeg litt sånn at når jeg plutselig bestemmer meg for å gjøre noe så må alt ordnes NÅ!
![]() |
#13 |
This is normal!
|
Beklager, noen jobber et annet sted.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|