Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er det best å sitte på fotballkamp på Ullevål Stadion?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-12, 09:17   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor er det best å sitte på fotballkamp på Ullevål Stadion?

Jeg skal bestille billetter til kampen mellom Manchester United og Vålerenga på Ullevål i august.

Guttungen heier på Manchester, så plasser frobeholdt klanensupportere utgår. Jeg tenker det sikkert er greit med plasser på langsiden kanskje, men hvor? Hvor ser man bra og har bra plasser?

Noen som har vært på kamp der og kan tipse meg litt?
Gjerne litt kjapt da billettsalget åpner om 45 min...

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 09:31   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det best å sitte på fotballkamp på Ullevål Stadion?

Ligger det billetter ute til denne kampen allerede?

Må tipse mannen. Selv om familiens hankjønn er Liverpool supportere, så ville de se denne. Jeg har dessverre liten kjennskap til hvor man bør sitte, men vi kommer nok til å sitte med Vålerenga (3 av 4 familiemedlemmer er aktive i klubben).

Gammel 22-05-12, 09:41   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fatter ikke hvorfor jeg må inn i denne tråden heller men kanskje dette er kuult selv om 10åringen her også er Liverpoolfan?
Det var noe snakk om at de skulle på Ullevål nå på lørdag for da er det landskamp og da snakket de om at det var helt greit å sitte i en sving.. VGsvingen var det kanskje? *svosjer ut*

Gammel 22-05-12, 09:51   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Henger meg på for tips. Vil tippe det er populært for gutta.

Gammel 22-05-12, 09:56   #5
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Billettsalget starter egentlig i morgen, men for supportere åpner det i dag.

Gammel 22-05-12, 09:59   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Billettsalget starter egentlig i morgen, men for supportere åpner det i dag.

Vi regnes også som supportere, men på "den andre siden".

Men mannen informerte meg om prisen, og da ble vi brått litt usikre. Det var jo skrekkelig dyrt.

Gammel 22-05-12, 10:00   #7
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Ja, det er kjempedyrt. Moren min skal gi guttungen to billetter i bursdagsgave. Ren galskap med gave til den prisen, men bevares, vil hun så kjør på...

Gammel 22-05-12, 10:11   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva koster det?
Hørte de snakket om billetter for landskampen til lørdag og sa at det var blitt mye dyrere. Mulig alle billettpriser har økt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.