|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Kona fikk stripperegningRegningen for en natt på en islandsk strippeklubb kom på 9595 kroner. Ille nok, om ikke mannen også hadde betalt med konas kredittkort
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Kona fikk stripperegningJeg hadde blitt steikforbanna! For det første hadde jeg blitt sint forsi han gikk på noe så dustete som en strippeklubb, for det andre hadde jeg blitt sint over at han brukte et huslånsavdrag på noe sånt og for det tredje ville jeg bitt aldeles rasende om han hadde brukt mitt kredittkort uten lov!
![]() |
#5 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kona fikk stripperegningHan hadde fått gjennomgå ja.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: kona fikk stripperegning
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: kona fikk stripperegningKan bare dulte på aC, dette er faktisk bittelitt komisk for oss som ikke står midt oppi det.
![]() |
![]() |
#8 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Kona fikk stripperegning
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kona fikk stripperegningJøss, og så påstår han at noen har forfalsket underskriften. Med hans navn, og ikke navnet på kortet.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kona fikk stripperegningHvis dette hadde vært noe han fortalte meg så hadde vi nok hatt en diskusjon/furteseanse rundt det, men om han ikke hadde sagt noe og i tillegg brukt mitt kredittkort hadde det blitt storbråk. Nå har jeg nettopp ryddet opp ett kredittkort for ham, og om han i tillegg skulle begynt å skakkjøre mitt så hadde jeg blit lite blid, for å si det sånn.
![]() |
#11 |
Live and let live
|
Dette høres bare så stakkarslig, stusslig og pinlig ut at jeg har ikke ord en gang. Jeg skjønner ikke at det er mulig å bli så patetisk en gang.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Kona fikk stripperegningJeg fniser fortsatt litt, og så tenker jeg at det er jaggu bra at disse jentene får godt betalt for den drittjobben de gjør. Og så tenker jeg at de nok ikke akkurat får den største delen av kaka selv. Og så blir jeg forbanna for at man velger å støtte en så vilt skitten og utnyttende industri, som har så klare bånd til alvorligere problemstillinger enn hvorvidt det er moralsk eller ikke å danse rundt en stang med noget sparsom bekledning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() |
#15 |
VeloppDragen
|
Det hadde ikke jeg. To utskeielser i den størrelsesordenen har vi ikke råd til.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Kona fikk stripperegningMannen får gjerne dra på strippeklubb, det driter jeg i (men tror aldri han har vært på en), men å betale i dyre dommer for det? Å helvete nei! Herregud, vi kunne jo reist på ferie for den prisen. Jeg hadde vært alvorlig forbanna. Alvorlig ...
![]() |
#17 |
|
Jeg tar ikke helt den tankegangen. Pengene er underordnet her i mine øyne, men hva med prinsippene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
|
Jeg hadde nok blitt oppgitt, men tror neppe jeg hadde gjort noe stort ut av det om det var en engangs greie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
Synes du strippeklubber er en helt ok greie, sånn i prinsippet? Ikke noe problem at sånne ting eksisterer?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|