Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Erfaring med sofa ved spisebordet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-12, 15:53   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med sofa ved spisebordet?

Et av mine nyttårsforsetter er å bli hårfint flinkere på intertiørting. Og for å være ærlig det skal svært, svært lite til for meg å bli flinkere.

I hvert fall; jeg har startet å lese de innstikkene som følger med aftenposten, og da dumpet vi over denne sofaen:

Saken er at den også selges med høyere ben slik at den skal kunne brukes ved spisebord. Jeg har prøvesittet den. Jeg lurer på om den er litt lav, men den var god å sitte i og den var da fryktelig stilig?

Er det noen som har erfaring med å ha sofa ved spisebordet?
Faren min har det og det gjør spisebordet til et triveligere sted å bli sittende. Vi har også en plass der vi har spisestua som er akkurat stor nok til den sofaen. Men er det galskap å sitte så lavt når vi spiser. Ungene skal naturlig nok få fortsette å sitte på henholdsvis tripp trapp og vanlig stol.

Tilleggsopplysning: vi har en gigantisk sofa som vi elsker, men den er svært lav og, etter sigende, umulig å sitte i for folk over 50. En slik sofa som på bildet vil gjøre det litt lettere for besteforeldregenerasjonen å komme på besøk og sitte godt når de gjør det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.