Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Visa gavekort som ikke fungerer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-12, 12:07   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Visa gavekort som ikke fungerer

Jeg fikk et gavekort fra sparebank1 Visa til bursdagen min. I følge papiret som fulgte med skal man bare signere kortet på baksiden så er det gyldig. Det har jeg gjort. Når jeg prøver å bruke kortet blir jeg spurt om kode. Jeg har ingen kode til kortet. Jeg har gått inn på hjemmesiden www.sparebank1.no/gavekort der står det ingenting om kode på kortet. Det er ingen steder å hente opp en kode fra. Hva gjør jeg nå? Er det jeg som er blind som ikke finner ut hvor koden kan hentes fra?

Jeg fikk også et spend on gavekort og der var det enkelt penkelt å hente opp koden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.