Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Fikse laptop

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-12, 11:29   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Fikse laptop

Har ein gamal asus laptop som eg må få fiksa på.

Spørsmålet er om eg berre skal tilbakestille maskina til fabrikkinnstillingar, og ta ting der i frå ?

Tanken er å gjera maskina om til ei familiemaskin. At ungane får kvar sin brukar. Dei skal bruke den til skuleting og sikkert nokre spel. Eg skal bruke den til skuleting og surfing.

Problemet no er full harddisk, der eg ikkje er sikker på kva som tar opp plass, og ein del program nektar å la seg slette ut. Det fristar å få oppgradert både ram og harddisk, men eg er usikker på om førstnevnte lar seg gjere.
Og dersom eg installerer nye harddisker, kva gjer eg med OS ? Eg har jo ikkje det liggande på ein cd akkurat.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.