|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til underholdningJah. Vi skal feire mannens runde dag, og trenger tips til underholdning.
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tips til underholdningDersom jeg skulle brukt penger på underholdning så ville jeg definitivt gått for Live musikk, eventuelt en DJ som er god på å lage liv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Tips til underholdningDersom alle er som meg, vil det vere få igjen ved bordet og lang kø på toalettet dersom det skal tryllast eller lagast anna moro ved bordet. Eg kan rett og slett ikkje fordra å få underholdning tett på meg. Men eg er kjip og kjedeleg og likar ikkje selskapsleikar heller, så høyr ikkje på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Tips til underholdningKviss. Haha. Billig og morsomt. Ikkje pinlig. "Kva veit du om jubilanten?"
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tips til underholdningHelt seriøst? Jeg hadde ikke syntes noe om hverken GT-Sara eller tryllekunstner. Ikke i det hele tatt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Det kommer seg
![]() Sv: Tips til underholdningTryllekunstner og GT-Sara er definitivt ingen sikre vinnere. Det er jo derfor jeg spør etter alternativer her.
![]() |
#7 |
Det kommer seg
![]() Sv: Tips til underholdning
Det lagde vi en gang, da vi arrangerte utdrikningslag. Da var det bruden som ble spurt. Og de var i ekte "vil du bli millioær" stil. Mannen hadde fått tak i programeringsfil, så det så helt ekte ut. Veldig tøft i den settingen.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Tips til underholdningDet var tryllekunstner på mannens julebord i fjor. Det ble egentlig bare kleint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til underholdningHvis du skal ha tryllekunstner, så må du ha en som er VELDIG flink, ellers blir det bare kleint. (Jeg vet faktisk om en,om du velger å gå for det) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til underholdningTrenger du planlagt underholdning (utenom dansemusikk etter middag) med 2 jubilanter og 60 gjester, egentlig? Har ikke jubilantene noen morsomme venner/familiemedlemmer som kan holde gode taler eller innslag av annen art? Såfremt taler er lov, selvfølgelig. Jeg vil tro det bør bli mer enn nok hvis det er to som feirer sammen.
![]() |
#11 |
Det kommer seg
![]() Sv: Tips til underholdning
Nja. Dette blir nok et mer uhøytidelig arrangement, så vi forventer ingen taler etc. Vi tenkte vi skulle by på litt ekstra morro bare vi da vettu.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|