|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?Jeg prøver å gå mer i kjole, for det har en slik festlig innvirkning på omgivelsene mine, og jeg foretrekker lange, løse, men allikevel smale bomullskjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?Jeg er 176 og kjøpte nettopp en på Gina Tricot til ca250 Kr. Den er lang, bør egentlig ha litt høye hæler, men det har jeg jo nesten alltid.
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?Jeg har også to fra Gina Tricot, én i svart og én i muldvarp. Deilige, lange i økologisk bomull.
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?Jeg har fra Gina T jeg og. Jeg er 176 cm. Jeg har også en fra HM.
![]() |
#9 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?www.zalando.no har bra utvalg!
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lange, noenlunde rimelige, behagelige sommerkjoler?Jeg bruker ikke den lengden selv, men jeg er akkurat samme høyde som deg og er helt sikker på jeg har sett sånne kjoler som er mer enn lange nok til å være fotside. Hvor klarer jeg ikke huske, men det fins! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|