|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Jeg trenger ørepyntEller, trenger og trenger, fru Blom. Jeg vil ha ny ørepynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ørepyntJeg synes det er fint med helt enkle enstens-diamanter. Det funker til alt.
![]() |
#5 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ørepyntHvilket budsjett har du? Kan du investere i ørepynt med diamanter? Enten enstens eller rosettvarianten, har det selv og bruker dem masse. Eller hva med perler? Enkelt, klassisk og veldig anvendelig. Jeg liker øreringer i gull også, gjerne med litt størrelse på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Jeg trenger ørepynt
Jeg tar ikke sjansen på noe annet enn rent gull. Så jeg skjønner jo at jeg blir nødt til å betale litt... Diamanter er ikke noe must. Sjekker Julie Sandlau uansett, kan jo bli litt inspirert om ikke annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg trenger ørepyntJeg har som kjent nettopp tatt hull i ørene, og har egentlig kun sett meg ut smykker fra Ole Lynggaard.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De trenger nødvendigvis ikke stå i "klør", finnes også i en slags "krone".
![]() |
#16 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ørepyntJeg liker godt Susanne Friis Bjørner, og syns du skal sjekke ut det. For jeg tror du er litt som meg i smykkebruken. Jeg har blant annet noen små blomster jeg liker godt, og noen som dingler som jeg øver meg på å gå med. De er ganske rimelige, for de er gullforgyldt, og ikke minst, allergivennlige.
![]() |
#17 |
Audacious
|
Jeg ville tenkt meg veldig nøye om før jeg kjøpte diamanter i dagens marked. Sertifiseringsordningene fungerer overhodet ikke, det betyr at diamantene kan være fra krigssoner, fra gruver med arbeidsforhold som du ikke ville trodd fantes etter 1800-tallet osv. osv.
![]() |
#18 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#19 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Jeg trenger ørepyntJeg har slike helt enkle med sorte diamanter.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|