|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Stable oppvaskmaskin og tørketrommelJeg leter noe slags høyskap hvor jeg kan stable vaskemaskin og tørketrommel i høyden, aller helst med en skuff melleom dem eller skap opp til taket over. Til nød med skuff under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommel
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelJeg lurte på hvorfor du skulle stable ting i tørketrommelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelJeg har den Polly viser, som jeg egentlig ikke anbefaler, for det brettet har satt seg fast. Men veldig praktisk så lenge det virker. Under har jeg denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelHar du sjekket Antonius fra Ikea? Mener de har noe slikt? Eller fabulerer jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelJeg lurer bare på hvor du skal ha det, og hvorfor det er praktisk å ha oppvaskmaskin og tørketrommel på samme sted. Tromler du vannglassene?
![]() |
#10 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommel
![]() |
#11 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelJeg har en sånn som Neket linker til under vaskemaskin og tørketrommel. Ingenting i mellom. Fungerer helt fint. Eneste grunnen til stativet nederst er for å få vaskemaskinen i bedre høyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stable oppvaskmaskin og tørketrommelMin vaskemaskin står på gulvet bygget inn med skap på begge sider . Så har jeg en benkeplate over og tørketrommelen på der med overskap over . Vi har ikke takhøye skap ,men det burde jo være mulig å få til . Benkeplaten er super til å legge sammen klær . |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|