Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fjase-tråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-14, 15:28   #1
fjase-dama
Pauset

Medlem siden: Jan 2014
fjase-dama kan håpe på forbedringer
Standard

Fjase-tråd

Halo eg e i frå Rogaland. Me har kyr å sau. Har dåkke kyr. Eg e ei Rogalands-dame.

fjase-dama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 15:43   #2
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fjase-tråd

Du er ikke tilfeldigvis venn med Storemor?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 15:48   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Du er ikke tilfeldigvis venn med Storemor?

Jeg tror det må være søsteren hennes.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 15:51   #4
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halo? Får vi endelig svar på ka Halo egentlig betyr?

Gammel 22-01-14, 15:55   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halo betyr glorie.

Jeg har en stut, hvis det teller.

Gammel 22-01-14, 15:58   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glorie-scmorie, det betyr noko meir da. Noko varmt og inderlig og udefinerbart.

Gammel 22-01-14, 15:59   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aura?

Gammel 22-01-14, 16:22   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av fjase-dama, her.

Halo eg e i frå Rogaland. Me har kyr å sau. Har dåkke kyr. Eg e ei Rogalands-dame.

Bra forsøk Storemor. Artig vri med dialekt.

Gammel 22-01-14, 17:47   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kan vi la slike tråder bare dø ut?

Gammel 22-01-14, 19:54   #10
fjase-dama
Pauset

Standard

Eg e nok ikkje storemor eg nei. Eg har aldri hørt om hu. Eg er ikkje søstera til storemor hellar.

Gammel 22-01-14, 19:55   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke kusinen heller?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 19:57   #12
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Søssjabadnet, heiter det Joika. På dei trakter.

Gammel 22-01-14, 19:57   #13
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Eller broren... eller to 14 år gamle venninner ...eller?

Gammel 22-01-14, 20:07   #14
fjase-dama
Pauset

Standard

Nei eg e nok ingen av dei dekke nevne her. Eg har faktisk aldri vært her på FP før eg. Hyggeligt forum dette.

Men kan dåkke fortelle litt meir om kem storemor e?. Har hu skreve nokre løye her?

Gammel 22-01-14, 21:42   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei eg e nok ingen av dei dekke nevne her. Eg har faktisk aldri vært her på FP før eg. Hyggeligt forum dette.

Men kan dåkke fortelle litt meir om kem storemor e?. Har hu skreve nokre løye her?

Nei, overhodet ikke. Hun kom dessverre sørgelig til kort blant intelligentsiaen her inne.

Håper du har mer å bidra med.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 21:44   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Håper du har mer å bidra med.

Sikkert ikke. Er nok samme person. :blæh. :lei:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:13   #17
fjase-dama
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Sikkert ikke. Er nok samme person. :blæh. :lei:

Nei eg e nok ikkje Storemor eg. Eg e ei Roglands-dame som bare ville fjasa litt her inne. Men eg kan sikkert ikkje det då, sidan eg ikkje e velkommen her.

Gammel 22-01-14, 22:33   #18
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det verste med rogalendinger er at de skriver på dialekt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:50   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg e nok ikkje storemor eg nei. Eg har aldri hørt om hu. Eg er ikkje søstera til storemor hellar.

Hadde du vore rogalending hadde du skrive
- henna
- søstrå
- hellår/heller
- dokke/dåkke
- noge

Og viss du aldri har vore på FP før, korleis veit du då at FP er gjengs forkortelse for FP?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det verste med rogalendinger er at de skriver på dialekt.

Pføy! Nå synest eg du generaliserer her!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:51   #20
Guttemammis

Standard

Nei eg e nok ikkje Storemor eg. Eg e ei Roglands-dame som bare ville fjasa litt her inne. Men eg kan sikkert ikkje det då, sidan eg ikkje e velkommen her.

Kom med noe bra fjas, da!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.