|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?Det må jo bli nesten spørsmål. Eg sat på eit Grethe roede-kurs og såg på ei pen dame med grått hår og rufsete krølle-sveis. Gammal, var første tanke. Så såg eg litt meir: ingen rynker, ung hud, ung veremåte. Til slutt konkluderte eg med at dama var nok yngre enn mine førtifem.
![]() ![]() Sist redigert av Hondacrv : 28-10-14 kl 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?Jeg håper det snart blir normalt å ha sin egen hårfarge om man er over 30, selv om man begynner å bli grå. I mitt hode tror jeg automatisk en person er gammel når jeg ser grått hår. Særlig på kvinner irriterende nok. Det tror jeg er fordi 90% av kvinner farger håret med en gang det kommer grå hår. Det er mitt inntrykk i alle fall. Det er jo så feil at det er sånn!
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?Jo, det tror jeg. Ikke at de nødvendigvis ser "gamle ut", men eldre enn de er. Det kan jo være greit det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ser alle med grått hår automatisk gamle ut?Jeg ser kjempegammel ut med grått hår. Riktignok vises de små grå aller innerst i hodebunnen, og erfaringen tilsier at en centimeter grått hår helt innerst før de fancy fargene slår inn gir et utgammelt inntrykk. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|