|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Noen som vet? FacebookJeg er admin for en gruppe på Facebook. Så har jeg fått en henvendelse fra Sverige. Han som bor der får ikke bli medlem i gruppa mi fordi det er Norway-gruppa, om dere forstår. Han mente jeg kunne velge Global i stedet for Norway slik at han kunne delta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet? FacebookDet skal stå Global oppe i høyre hjørne... Det er en edit-knapp lenge nede på samme side, group type. Er det der kanskje? På min, under select state, står den innstilt på united states. Har det noe å si?
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som vet? FacebookJa, det er det kjipe som gjør at jeg har to profiler, en norsk og en svensk. En av gruppene jeg er med i kan bare vare et land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som vet? Facebook
Hvor fant du Global? Jeg finner det ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Noen som vet? FacebookNår du starter en gruppe må du velge nettverk. Du har valgt Norway, jeg velger alltid Global i tilfelle andre enn de med norsk nettverk vil delta. Vet ikke hvordan du endrer på dette i ettertid, men det må vel gå an på edit group profile eller noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Noen som vet? FacebookSjekket nå og det ser ut til at navn på gruppen og nettverk er de to tingene som IKKE kan endres etterpå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som vet? Facebook
Det tyder på at du har rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |