|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Induksjonstopp, kan den fikses?Nei, den er ikke knust. Men de to platene på venstre side er ustabile og slår seg av. Den bakerste har vært sånn en stund, og nå har den foran også begynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?Litt langskudd, men: prøv å slå av den sikringen som går til koketoppen. Vår "henger" seg opp i blant, og da får vi den i gang igjen ved å skru av og på sikringen. En slags "svenskeknapp", tydeligvis.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?Vår er sånn og. Begynte julaften 2013, og har til og fra kuttet ut. Bare de to på venstre side. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?Ikke helt dau, ingen av knappene responderer, bare. Men lav risiko ved å forsøke, da.
![]() |
#8 |
snur
|
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?Er det når den brukes over lang tid og begge platene samtidig? Vår er sånn når vi lager middager som skal stå over mage timer og mange plater samtidig. Tror det er overoppheting, da må vi slå av og ta bort kaserollene en stund til den får kjølt seg ned så virker det igjen.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?Nei, dette er ikke overoppheting. Har opplevd det også, men dette er med en gang eller nesten med en gang jeg slår på platen. Ser dessverre ikke ut til at det hjalp noe å slå sikringen av og på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Induksjonstopp, kan den fikses?
Jepp, sikringssskapet. Men jeg kom på det av meg selv.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|