|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
This is normal!
|
![]() Haster: Oslotips i helgenUngene (8 og 10) og jeg skal en tur til Oslo fra lørdag til søndag og trenger noen tips:
Vi skulle egentlig på teater i morgen, men forestillingen ble dessverre avlyst. Skikkelig kjipt...
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenTurist i egen by hadde jeg vært med på om jeg var her. Det er også familieverksted på Astrup Fearnley. På løkka ville jeg spist burgere på Ryes (det kommer til å være lang kø på Nighthawk), der er det morsomt interiør, flipperspill og en TV med gamle reklamer fra femtitallet, samt deilig, deilig milkshakes.
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenTakk for supre tips!
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenBotanisk hage er veldig fin nå, ja.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenJeg anbefaler som vanlig baren på toppen av gamle SAS-hotellet, Summit 21. Nydelig utsikt. Ellers liker min 8-åring både Akershus festning, historisk museum og Folkemuseet.
![]() |
#7 |
This is normal!
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenHøres spennende ut for oss, Skilpadda! Summit 21 var en god idé. Akershus festning er på planen i morgen. Vi har vært der et par ganger før, men gøy uansett!
![]() |
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenNM i rumpeldunk i Tøyenparken http://www.dittoslo.no/vis/kalender/events/13935965
![]() |
#9 |
villende
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenLa Såda pizza på Majorstua kan anbefales. Bitteliten restaurant, med knallgod pizza! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgen
![]() |
#12 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenSkulle dere på Rytmar frå verdsrommet også? Vi skulle i dag, men fikk avlysning på e-post i går. Ellers støtter jeg forslaget om Botanisk hage. Pileparken Skilpadda forteller om er ikke ny, men fin. Det går jo an å stikke innom Munch-museet, når dere først er der. Ellers er Sexus-utstillingen i 1. etasje på zoologisk også kul. Jeg liker geologispillet i biblioteket på geologisk også, jeg, om det er der fortsatt. Det var der for tre uker siden, i hvert fall. Mathallen er et godt tips for å spise. Jeg ville gått oppover Akerselva, jeg. Opp til Hønse-Lovisas hus og tatt en kakao og inn på Oscar Braaten på Torshov for lunsj.
![]() |
#13 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Haster: Oslotips i helgenPå søndag er det vel marked i Birkelunden også?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|